ויברטור אנאלי באורך של כ- 12 ס"מ | Blue Line – 4.75" Vibrating Anal Dildo

מידע נוסף

מותג :Blue Line

אביזר:ויברטור אנאלי

אורך כולל:כ-12 ס"מ

אורך חדירה:כ-11.4 ס"מ

קוטר מירבי:כ-3.42 ס"מ

עשוי מ:PVC

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

60.00

ויברטור אנאלי עם ורידים באורך של כ- 12 ס"מ מבית המותג האמריקאי Blue Line.

תיאור

גלשו לעולם המשחק האנאלי עם הויברטור המרטט של Blue Line למתחילים. הויברטור האנאלי בגודל של 12 ס"מ הוא ההתחלה המושלמת לחוויה הרפתקנית של משחק אירוטי שאפשר ליהנות ממנו בנפרד או עם בן/בת זוג. הויברטור האנאלי בגודל של 12 ס"מ מציע החדרה נוחה וקצה מצולע השימושי לשליטה אולטימטיבית בזמן המשחק האנאלי. בקרו בקלות בעוצמת הרטט עם בקרת ריאוסטט סיבובית הממוקמת בבסיס הויברטור. הויברטור עשוי מחומר בטיחותי לגוף, מופעל על ידי סוללות ומתקן מהירויות משתנות של רטט עמוק ורטט. המוט והויברטור משופרים עם פרטי ורידים ריאליסטיים ומרקם מעניק גירוי משופר. הויברטור מגיע עם קצה מעוקל המכוון את הערמונית ובסיס מתרחב לבטיחות ומשופשף לגירוי חיצוני. בנוסף, הוא מתאים להחדרה באורך של 14 ס"מ ומעניק תחושה חלקה כמשי. כדי למקסם את ההנאה ולחזק את התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהתיש טרם החזרתו לקופסא. הצאו למסע האירוטי האנאלי המרטט ותרגישו את התענוג האולטימטיבי.
ההמלצה שלנו היא להתחיל את החקירה שלך במשחק האנאלי עם הויברטור המדהים של Blue Line. הויברטור האנאלי הרוטט בגודל 12 ס"מ מספק את ההתחלה המושלמת למשחק אירוטי בעל רגעים רפתקניים. תוכלו ליהנות ממנו לבד או עם בן/בת זוג שלכם. הויברטור האנאלי בגודל 12 ס"מ מציע גם קצה מצולע המאפשר אחיזה מושלמת ושליטה אולטימטיבית בזמן שאתם משחקים משחקים אנאליים.

הויברטור מצויד בבקרת ריאוסטט סיבובית המאפשרת לכם לשלוט בקלות על עוצמת הרטט המופעל על ידו. הוא עשוי מחומר בטיחותי לגוף ומופעל על ידי סוללות. תוכלו לבחור בין מהירויות משתנות של רטט עמוק ורטט וליהנות מחוויות שונות בכל פעם.

הויברטור מגיע עם מוט משופר המציע פרטי ורידים ריאליסטיים, ומוט בעל מרקם המספק גירוי משופר. בנוסף, הויברטור מצויד בקצה מעוקל שמכוון את הערמונית ובבסיס מתרחב לבטיחות. הבסיס גם משופשף לגירוי חיצוני נוסף.

הויברטור מתאים להחדרה באורך של 14 ס"מ ומספק תחושה חלקה ונעימה על כמויות גדולות של עורך. כדי להבטיח חווית שימוש מיטבית ולהעצים את התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן, יש להניחה להתייבש בטרם החזרתה לקופסא.

אז תכירו את הויברטור האנאלי של Blue Line והתחילו את החקירה שלכם למשחקים אנאליים עם איכות ונוחות מעולה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור אנאלי באורך של כ- 12 ס"מ | Blue Line – 4.75" Vibrating Anal Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן