מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור אנאלי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:28 ס"מ

אורך חדירה:19 ס"מ

קוטר מירבי:5.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:3 AA

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

249.00

ויברטור אנאלי גדול מסיליקון בעל 10 מצבים של מותג אביזרי המין NMC.

המלאי אזל

תיאור

"ויברטור איכותי לחדירה אנאלית לנשים וגברים המנוסים בחדירה אנאלית של מותג אביזרי המין המוביל NMC. הויברטור מציע 10 מצבי רטט שונים הנשלטים על ידי כפתור ההפעלה, ומגיע עם ראש מעוצב במיוחד למקסימום גירוי והנאה בזמן החדירה. הויברטור עמיד במים וניתן לשימוש במקלחת ובאמבטיה.

מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש במוצרי המין, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. מומלץ גם להתיר לויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא."

מצורף תמונה של הויברטור:

[תמונה]
בטיחות: לפני ואחרי השימוש יש לוודא כי הויברטור נטען במלואו ושהוא עובד בצורה תקינה. יש להימנע משימוש בויברטור במקומות פומביים ולהשתמש בו רק במהלך פעילויות פרטיות ובנוכחות מים נקיים ולמוקדים. כמו כן, יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של גירוי או כאב, ולהפסיק את השימוש אם נמצאת תחושת כאב או חולשה. יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של פגיעה או דליפת דם. במקרה של תסמין לא רגיל או כאב חוזר, יש להפסיק את השימוש ולפנות לרופא מומחה. בנוסף, יש להימנע משימוש בויברטור במקרה של חומרי אלרגיה לחומרים סינטטיים או חומרים כימיים שיכולים לגרום לגירוי או תגובה אלרגית. יש לאחזר את הויברטור במקום קריר ויבש, בנפח רגיל, במקום נגיש לילדים ובנפרד ממזון או כל חומר אחר היכול לגרום לפגיעה ולהתקלות בו. במקרה של תקלה או נזק, יש להפסיק את השימוש ולא לנסות לתקן את המוצר בעצמך. יש להתייעץ עם יצרן או ספק המוצר לקבלת הוראות מדויקות לביצוע תיקון או החלפה.


בסיכום, ויברטור איכותי לחדירה אנאלית של NMC הוא כלי מין מתקדם ומעוצב המתאים לנשים וגברים המנוסים בחדירה אנאלית. עם 10 מצבי רטט שונים וראש מעוצב, הויברטור מספק גירוי והנאה מקסימלית. הוא עמיד במים ונוח לשימוש במקלחת ובאמבטיה. מומלץ להשתמש בו עם חומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מרבית, ולנקותו במים נקיים וסבון לאחר השימוש. יש לשמור על בטיחות בשימוש, לאחסן במקום נגיש לילדים ולפנות לרופא מומחה במקרה של תסמין לא רגיל או חולשה. כמו כן, יש להימנע משימוש במקרים של פגיעה או דליפת דם ומכל חומר או חומרים היכולים לגרום לפגיעה או תגובה אלרגית. עם השימוש הנכון והטיפוח המתאים, תוכלו ליהנות מחווית חדירה אנאלית מרהיבה ומופתיעה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור אנאלי גדול NMC – Insane”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן