מידע נוסף

עמידות במים:עמידות מלאה במים

קוטר מירבי: 3.5 ס"מ

אורך חדירה:10.5 ס"מ

אורך כולל:22 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אביזר:ויברטור פניני מתכת משולש

מותג:Seven Creations

עשוי מ:TPE ו ABS

סוללות:3 AAA (כלול במוצר )

450.00

ויברטור פנינים סופר משוכלל לחדירה משולשת מבית המותג הוותיק והמוביל Seven Creations.

תיאור

ויברטור פנינים מתכת אנאלי ווגינאלי מבית Seven Creations

הותיק והמוביל Seven Creations מציגים את ויברטור הפנינים המתכתי האנאלי והווגינאלי. מיועד לנשים שמחפשות גירוי פנימי מרהיב, הויברטור מעניק עיסוי ודגדוג לדגדגן והנרתיק בו זמנית.

הויברטור עשוי מחומר TPE רך ונעים למגע ומגיע עם 7 מצבי רטט שונים, כך שניתן לבחור את המצב המועדף וליהנות מחווית השימוש האישית. עם טבעת הלויברטור המתכתית המסתובבת, הויברטור מעניק תנועה סיבובית ומעסה את פנים הנרתיק, מאפשר גירוי פנימי גדול יותר מאשר בויברטורים אחרים.

כדי לשמור על הויברטור ולהבטיח את אריכות החיים שלו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להמנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטוחה לפני החזרתו לקופסא.

בסיכום, ויברטור הפנינים המתכתי האנאלי והווגינאלי מבית Seven Creations הוא אביזר יוקרתי ומשוכלל שיספק לך חווית שימוש עוצמתית ומרהיבה.
ובעברית נוספת:

הויברטור "פנינים מתכת אנאלי ווגינאלי מבית Seven Creations" הוא אביזר מין יוקרתי ומתכוונן, המתאים לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. הויברטור עשוי מחומר TPE רך ונעים למגע, המספק חווית עיסוי ותענוג מרתקים. הוא מגוון ב-7 מצבי רטט שונים, שמתאימים לכל טעם ורצון. בנוסף, הויברטור מגוון חרוזי מתכת, המתקשרים עם טבעת הויברטור ויוצרים תנועה סיבובית ומעסה בפנים הנרתיק. הפריט מיועד בעיקר לנשים שמחפשות גירוי פנימי מורחב ומרוכז יותר מאשר ויברטורים רגילים.

לשימוש המירבי והחוזק מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שבסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או באמצעות מגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה של הויברטור. לאחר השטיפה, מומלץ להשאיר את הויברטור לייבש טרם החזרתו לקופסתו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור פניני מתכת משולש אנאלי ווגינאלי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן