ויברטור חיצוני נטען מבית פאן פקטורי גרמניה דור 2 Fun Factory – Laya

מידע נוסף

זמן טעינה:4 - 6 שעות

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אורך כולל:10 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבים שונים

אביזר:ויברטור פרימיום

מותג:Fun Factory

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

429.00

הדגם החדש ביותר של דגם LayaSpot בגרסא נטענת חזקה יותר ונוחה יותר לשימוש של המותג הגרמני המוביל Fun Factory.

תיאור

דגם ה-Laya 2 הוא פיתוח חדש של המותג הגרמני Fun Factory. הדגם החדש מציע עיצוב ייחודי ושדרוג ביכולותיו מהדגם הקודם, LayaSpot. ה-Laya 2 מציע עוצמה חזקה יותר בעשרות אחוזים וזמן פעולה ארוך יותר. בנוסף, השימוש הנרחב יותר בסיליקון רפואי גורם לויברטור להיות נעים ומפנק יותר לשימוש. הויברטור מגיע עם 10 מצבי רטט שונים לבחירה, כולל 4 עוצמות רטט משתנות ו-6 מקצבים שונים. הוא עמיד למים לחלוטין וניתן לשימוש באמבטיה. בנוסף, הגודל הקומפקטי שלו הופך אותו לקל להסתרה ונשיאה בתיק או במזוודה.

לשמירה על המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי מתאים למוצרי מין. יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לדעת שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר, יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש.

כל מוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע טעינה כזו על מנת לשמור על תקינותם.
דגם ה-Laya 2 הוא אחד הפיתוחים האחרונים של המותג הגרמני Fun Factory. הדגם הוא שדרוג של האביזר הנמכר ביותר של המותג, ה-LayaSpot. ה-Laya 2 מציע עוצמה חזקה יותר בעשרות אחוזים מהאח הבכור, וכמו כן מציע זמן פעולה ארוך יותר.

העיצוב הייחודי של ה-Laya 2 מבטיח שימוש נוח ונעים. עם שימוש נרחב יותר בסיליקון רפואי, הויברטור חלק ומפנק לשימוש. ה-Laya 2 מגיע עם 10 מצבי רטט שונים לבחירתך, כולל 4 עוצמות רטט משתנות ו-6 מקצבים שונים. זה מאפשר לך למצוא את ההתאמה המושלמת עבורך.

בנוסף, ה-Laya 2 הוא עמיד למים לחלוטין וניתן לשימוש באמבטיה. הגודל הקומפקטי שלו יוצר נוחות וקלות לנשיאה בתיק או במזוודה.

לשמירה על המוצר במצב תקין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להתיחס בטרם להתייבש.

חשוב לדעת כי ה-Laya 2 מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו של המוצר. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מצריכים טיפוח דומה כדי לשמור על תקינותם.

בסיכום, ה-Laya 2 של Fun Factory הוא דגם מתקדם ומשופר של ה-LayaSpot הנמכר ביותר. הויברטור מציע עוצמה חזקה יותר וזמן פעולה ארוך יותר, ומגיע עם עיצוב ייחודי ומספר מצבי רטט ועוצמות לבחירה. הוא גם עמיד למים וקומפקטי לנשיאה נוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור חיצוני נטען מבית פאן פקטורי גרמניה דור 2 Fun Factory – Laya”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן