מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט I 6 מהירויות

אביזר:ויברטור יוקרה לזוגות

650.00

ויברטור לזוגות יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company & We Vibe

תיאור

אנו יכולים לכתוב את המאמר הבא:

"The Couple Rabbit – הויברטור המתקדם ביותר לזוגות"

הויברטור "The Couple Rabbit" הוא הפיתוח החדש ביותר של המותג האמריקאי The Rabbit Company. המותג הזה נחשב לאחד מהויברטורים המתקדמים והמבוקשים ביותר בעולם לשימוש זוגי.

הרבה זוגות מחפשים אמצעים חדשים ומרתקים להעניק הנאה משותפת במהלך החיים המיניים שלהם. בעזרת הויברטור המתקדם הזה, הזוגות יכולים לחוות חוויה חדשה ומרגשת ביחד.

הויברטור עשוי מסיליקון רפואי נעים למגע ואיכותי במיוחד. הוא מגיע עם כבל USB לטעינה נוחה ומהירה. בנוסף, הויברטור מצויד במנוע חזק ויכול לפעול ב-6 מקצבים שונים, הנשלטים באמצעות שלט אלחוטי קל לשימוש. כל זה מספק נוחות מירבית ומגוון אפשרויות לשימוש מותאם אישית.

חשוב לציין כי בשימוש במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעניק חווית שימוש איכותית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרים מיניים. חשוב להימנע מהרטבה של אזור הטעינה. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, הויברטור "The Couple Rabbit" הוא בין הויברטורים המתקדמים ביותר בשוק הזוגי. הוא מציע לזוגות אפשרות לחוות חוויה מינית מרתקת ומפנקת במיוחד. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב המודרני, זוגות יכולים להרגיש מאושרים ומרוצים בחיי המין שלהם.

הויברטור The Couple Rabbit מציע לזוגות חוויה מינית מרהיבה ומתקדמת. בעל עיצוב מודרני ואיכותי, הויברטור הזה הפך לפיתוח האחרון של המותג המוביל The Rabbit Company. החברה היחידה שקיבלה רשיון רישמי מחברת We-Vibe העולמית, המציעה ויברטורים לזוגות, היא מבטיחה חוויה ייחודית ומרתקת.

הויברטור עשוי מסיליקון רפואי נעים למגע, מה שהופך אותו לנוח ומתאים לשימוש ממושך. בנוסף, הוא מצויד במנוע חזק ומתקדם, שמספק תנועה מהירה ועוצמתית. הויברטור מגוון ב-6 מקצבים שונים, שניתן לשלוט בהם באמצעות שלט אלחוטי. זה מאפשר לזוגות להתאים את החוויה לפי העדפותיהם וליהנות מרגעים ייחודיים ומרעננים.

כדאי לשים לב לכמה נקודות חשובות בעת השימוש והאחזקה של הויברטור:

  1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
  2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

הויברטור The Couple Rabbit הוא בחירה מושלמת לזוגות שמחפשים לשדרג ולעשות את החיים המיניים שלהם מרתקים ומשוגעים. הוא מתאים לשימוש עצמי או במשחקי זוג, ומבטיח לספק חוויה מינית מושלמת בכל פעם מחדש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען לזוגות The Rabbit Company & We Vibe – The Couple Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן