מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

אורך כולל:15 ס"מ

משקל:כ-100 גרם

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

280.00

Satisfyer Pro 3 Vibration – מכשיר היניקה המקורי והמוביל מבית סטיספייר

המלאי אזל

תיאור

כתב על מכשיר היניקה המהפכני שכבש את העולם בסערה. בגרסה המשודרגת שלו, המכשיר Pro 3 Vibration, תוספת חדשה של 10 מצבי רטט מאפשרת הנאה צרופה לאשה. עם חלק חיצוני המייצר פרצי אויר מרוכזים, המכשיר מעניק עיסוי מיוחד לדגדגן. בנוסף, המכשיר מציע שליטה מלאה על ההנאה, עם אפשרות לבחירה מבין 11 מצבי עיסוי ועוד 10 מצבי רטט. הוא נטען ועמיד במים, מה שמקנה נוחות ואפשרות להנאה מושלמת גם במקלחת.

בנוגע לאחזקה ושימוש, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון, ואפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב לדעת שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ועל מנת לשמור על תקינותו, חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש. כל מוצר שמכיל סוללת ליתיום מחייב פעולה זו כדי לשמור על תקינותו.
מכשיר היניקה המהפכני שכבש את העולם בסערה עכשיו בגרסה משודרגת בדמות תוספת של 10 מצבי רטט שונים, Pro 3 Vibration, מאפשר הנאה צרופה לאשה. המכשיר מצויד בחלק חיצוני אשר באמצעות טכנולוגית ייחודית יוצרת פרצי אויר מרוכזים אשר מעסים את הדגדגן באופן מיוחד. Pro 3 Vibration מאפשר שליטה מלאה על ההנאה, כאשר ניתן לבחור מבין 11 מצבים שונים לעיסוי הדגדגן ועוד 10 מצבי רטט שונים לחלק החודר – ובסך הכל לבחור מבין 110 מצבים שונים! בנוסף, הסטיספייר נטען ועמיד במים, דבר המוסיף לנוחות השימוש ולהנאה מושלמת גם במקלחת.

כדי לשמור על תקינות המוצר ולהבטיח שימוש ממושך ונעים, חשוב להקפיד על אחזקה ושימוש תקין. בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. כשנגמר השימוש, יש לשטוף את הויברטור על ידי מים נקיים וקצת סבון, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת שמוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת, ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשים לעבור פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

אז אם את לקוחה שמחפשת להעניש את עצמך במכשיר היניקה המהפכני הזה, או שאת רוצה לחוות הנאה מדהימה ביחד עם השותף שלך, Pro 3 Vibration הוא הבחירה המושלמת עבורך. הניחי סוף לשגרת היום-יום ותתפנקי בהנאה והרפיה ללא תחרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יונק סטיספייר פרו 3”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן