ויברטור סטיספייר נטען יונק המופעל באמצעות אפליקציה

מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק עם אפליקציה

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

אורך כולל:13.4 ס"מ

רוחב/קוטר:4.5 ס"מ

משקל:144 גרם

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

249.00

Curvy 1 – הדור החדש של הויברטורים היונקים, מופעל באמצעות אפליקציה, המוצר המקורי במחיר הזול בארץ.

המלאי אזל

תיאור

Satisfyer – Curvy 1 Plus: חוויה משודרגת עם אפליקציה מתקדמת

הויברטור המהפכני Satisfyer Curvy 1 Plus הגיע לשוק בגרסה משודרגת במיוחד, המתאפיינת באפליקציה ייעודית המקנה למשתמשים שליטה מלאה וחווית שימוש מורחבת. האפליקציה, הזוכה בפרס ה-CES כטובה ביותר, זמינה להורדה חינם בחנויות האפליקציות למערכות ההפעלה אנדרואיד ואייפון.

באמצעות האפליקציה Satisfyer Connect, ניתן לחבר את הויברטור Curvy 1 Plus לסמארטפון באמצעות חיבור Bluetooth® או רשת האינטרנט. הפונקציות המתקדמות של האפליקציה מאפשרות למשתמשים ליצור מקצבי רטט מותאמים אישית, להפעיל רטט לפי מקצבי פלייליסטים שהוא יכול לנגן על הסמארטפון שלהם, ולהשתמש בו כשלט רחוק לשליטה נוספת ומרחק נוח.

הויברטור Curvy 1 Plus מציע הנאה ייחודית באמצעות גלי אוויר, המיוצרים באמצעות טכנולוגיה ייחודית. החלק החיצוני של הויברטור מצויד במיני-פומפה היוצרת פרצי אוויר מרוכזים שמעניקים עיסוי מדויק ועמוק לדגדגן. עם 11 מצבי עיסוי ו-10 מצבי רטט שונים, הויברטור Curvy 1 Plus מציע למשתמשים בחירה מתוך 110 אפשרויות שונות להנאה מירידה ופרגות עצמית.

הויברטור עמיד במים ונטען, בהתאם לתקן IPX7. זאת מאפשרת שימוש נוח ונעים גם במקלחת, וגם ניקוי פשוט וקל לאחר השימוש.

חשוב לציין שהוא מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו ואורך חיי הסוללה.

המוצר מגיע עם המלצות לשימוש בחומרי סיכה על בסיס מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשמור על איכות המוצר לאורך זמן. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון או בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין, ולהשתמש באריזה המקורית לאחר הייבוש.

בסיכום, ויברטור Curvy 1 Plus מציע למשתמשים חוויה משודרגת וייחודית באמצעות האפליקציה המתקדמת Satisfyer Connect. האפשרויות המגוונות לשליטה והתאמה אישית, יחד עם העיצוב היפה והאיכותי, מקנות למוצר יתרון מובהק על פני ויברטורים דומים.
Satisfyer – Curvy 1 Plus

הויברטור המהפכני שכבש את העולם עכשיו בגרסה משודרגת במיוחד בדמות אפליקצייה ייעודית הנקראת Satisfyer Connect. האפליקציה זכתה לפרס ה-CES כאפליקצייה הטובה ביותר והיא זמינה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל. האפליקציה מאפשרת לחבר את Curvy 1 Plus לסמארטפון שלך דרך האינטרנט או ה-Bluetooth®, וכך אפשר להשתמש בו כשלט רחוק.

בעזרת האפליקציה, תוכלו ליצור מקצבי רטט מותאמים אישית ואף לשמור עליהם, וגם להפעיל רטטים לפי מקצבי פלייליסטים שהסמארטפון שלכם ינגן. הויברטור ה- Curvy 1 Plus מציע הנאה ייחודית באמצעות גלי אוויר המופקים באמצעותו. חלק חיצוני בויברטור יוצר פרצי אוויר מרוכזים שמעניקים עיסוי מדויק לדגדגן, והחוויה שהוא מספק אינה דומה לשום ויברטור אחר.

Curvy 1 Plus מציע שליטה מלאה על ההנאה, עם 11 מצבי עיסוי שונים לדגדגן ו-10 מצבי רטט שונים, ובסך הכל 110 מצבים לבחירה. הויברטור נטען ועמיד במים לפי תקן IPX7, מה שמקנה לכם נוחות בשימוש ואפשרות להנות ממנו גם במקלחת.

כדי לשמור על התקינות של המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרים מיניים. אחרי הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני שהוא יחזור לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת, ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם אחת לחודש. כל מוצרים שמכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

מצורף סרטון המציג את הויברטור Satisfyer – Curvy 1 Plus:

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר נטען יונק המופעל באמצעות אפליקציה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן