ויברטור סטיספייר פרו יונק דגם פינגווין המקורי

מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק

מצבים לבחירה:11 מצבי יניקה

אורך כולל:12.5 סN

עמידות במים:עמיד במים

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

טעינה רגילה:3 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד 2 שעות

210.00

Satisfyer Pro Penguin Next Generation – ויברטור מהדור החדש לעינוג הדגדגן באמצעות טכנולוגיית יניקה ייחודית של המותג Satisfyer.

המלאי אזל

תיאור

ה-Vibrator המתקדם של מותג האביזרים המיניים הגרמני Satisfyer מביא טכנולוגיה חדשה ומרהיבה לחוויית האורגזמה. בניגוד לויברטורים המסורתיים, הויברטור הייחודי הזה עובד באמצעות יניקה ומאפשר למשתמשת לחוות אורגזמה איכותית ומרהיבה יותר. הדגם Pro Penguin Next Generation מציע מגוון של 11 מצבי יניקה שונים ומפנקים, ובנוסף הוא עמיד במים ומתאים לשימוש בזמן האמבטיה.

ה-Vibrator המתקדם הזה זכה בפרס "אביזר המין של השנה" בתחרות ה- XBIZ Awards לשנת 2017, בקטגוריית "אביזרי מין חשמליים". הפרס הזה מעיד על המערכת החדשנית והאיכותית של הויברטור הזה.

כדי לשמור על המוצר ולהבטיח את תקינותו, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי המין. דבר זה יבטיח הנאה מקסימלית ויחזק את התחושה של המשתמשת. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי המיועד למוצרי המין. יש להשתמש במגבת נקייה ולהשאיר את הויברטור לייבוש לפני שמירתו בקופסא.

חשוב מאוד לדעת שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ועל מנת לשמור על תקינותו וביצועיו, מומלץ לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם דורשים פעולה דומה כדי לשמור על תפקודם הטוב.
המוצר החדש של מותג אביזרי המין הגרמני Satisfyer מבטיח להפתיע ולהזין את חיי המין שלך באופן חדשני ומהפכני. בעוד שויברטורים רבים משתמשים ברטטים כדי לספק הנאה, הטכנולוגיה החדישה של סדרת הויברטורים של Satisfyer מציעה יינוק ייחודי שיוצר תחושה מושלמת של אורגזמה.

דגם ה-Pro Penguin Next Generation המתקדם מבית Satisfyer מציע 11 מצבי יניקה שונים ומפנקים המבטיחים לך חוויה מרהיבה ומרגשת. בנוסף, הויברטור עמיד במים ומומלץ לשימוש בזמן האמבטיה, מה שמאפשר לך ליהנות מרגעים חמים ומרעננים בו זמנית.

בנוסף לאיכות המוצר ולחווית השימוש המדהימה, סדרת הויברטורים של Satisfyer זכתה בפרס "אביזר המין של השנה" לשנת 2017 בתחרות ה-XBIZ Awards, בקטגוריית "אביזרי מין חשמליים". הפרס הזה מעיד על המעמד המוביל של המותג ועל התפקוד המופלא של הויברטורים שלו.

אחרי כל שימוש, חשוב לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהשתמש בקצת סבון או בחומרי סיכה על בסיס מים, על מנת לשמור על היופי והניקיון של המוצר. כמו כן, חשוב להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא. עוד דבר חשוב לדעת הוא שהמוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן חשוב לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותו של המוצר.

בסופו של דבר, כל המוצרים של אביזרי המין המכילים סוללת ליתיום נדרשים לטעון ולהפעיל לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותם המושלמת. בחר בויברטור החדשני והמהפכני של Satisfyer וחווה חוויה מושלמת של הנאה ואורגזמה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר פרו יונק דגם פינגווין המקורי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן