ויברטור סטיספייר פרו 2 רוטט יונק במחיר הזול ביותר בישראל Satisfyer Pro 2 Vibration

מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור יונק

מצבים לבחירה:10עוצמות רטט, 11 רמות יניקה

אורך כולל:16 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי + ABS

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

268.00

Satisfyer Pro 2 Vibration – הויברטור יונק ורוטט, המוצר המקורי במחיר הזול בארץ.

המלאי אזל

תיאור

הויברטור המהפכני Pro 2 Vibration הוא פתרון מרהיב להנאה מינית מושלמת לנשים. הוא מציע למשתמשות 10 מצבי רטט שונים ו-11 מצבים לעיסוי הדגדגן, יחד עם טכנולוגיה ייחודית שיוצרת פרצי אויר מרוכזים לספק עיסוי מדויק ומרגיע. בנוסף, הויברטור נטען ועמיד במים, המאפשר שימוש נוח ונעים גם במקלחת.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף את הויברטור עם מים נקיים וסבון לאחר השימוש. יש להניחו להתייבש לפני החזרה לקופסא. חשוב לזכור שהויברטור מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו של המוצר. יש לציין כי כל מוצרי המין המכילים סוללת ליתיום נדרשים לפעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

הויברטור Pro 2 Vibration הוא מוצר מהפכני שמבטיח הנאה מרתקת ומותאמת אישית לכל אישה. בעזרת טכנולוגיית הרטטים הייחודית שלו, הוא מספק עיסוי מדויק ומרגיע לחלקי הדגדגן, ובזכות המגוון הרחב של מצבי הרטט והעיסוי, ניתן להתאים אותו בדיוק לצרכים והעדפות המשתמשת. הוא מתנהל בקלות ונוחות בזכות השליטה המלאה שמספקת, והיכולת להשתמש בו גם במים מוסיפה לנוחות השימוש.

הויברטור Pro 2 Vibration הוא בהחלט הפתרון המושלם לנשים שמחפשות להעניק לעצמן חווית הנאה מושלמת ואיכותית. הוא מתאים לשימוש אישי ולשימוש זוגי, ובזכות עיצובו האלגנטי והקומפקטי, הוא נושא נוח ומותאם לנשיאה בכל מקום ובכל זמן.
Pro 2 Vibration הוא ויברטור מהפכני שכבש את העולם ועכשיו משודרג בגרסה המתקדמת שלו. הויברטור מציע חווית הנאה מורחבת לאשה, בזכות תוספת של 10 מצבי רטט שונים. המכשיר מצויד בחלק חיצוני המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת שיוצרת פרצי אוויר מרוכזים, המעניקים עיסוי מיוחד לדגדגן. ניתן לבחור מבין 11 מצבים שונים לעיסוי הדגדגן ועוד 10 מצבים לחלק החודר, ובסך הכל לבחור מבין 110 מצבים שונים.

הויברטור נטען ועמיד במים, מה שמעניק נוחות ואפשרות להנות ממנו גם במקלחת. על מנת לשמור על תקינות המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים ומכילים סבון. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון, ואפשר גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. חשוב להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

נכון להיום, כל מוצר המכיל סוללת ליתיום נטענת דורש טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותו. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשות לביצוע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

לסיכום, הויברטור Pro 2 Vibration המשודרג מציע חווית הנאה צרופה לאשה עם מגוון רחב של מצבי רטט ועיסוי. בנוסף, הוא נטען ועמיד במים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לשימוש גם במקלחת. על מנת לשמור על תקינות המוצר, חשוב לטעון ולהפעיל אותו לפחות פעם בחודש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר פרו 2 רוטט יונק במחיר הזול ביותר בישראל Satisfyer Pro 2 Vibration”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן