מידע נוסף

אורך כולל:10 ס"n

מצבים לבחירה:11 מצבי יניקה

אביזר:ויברטור יונק

מותג:Satisfyer

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה רגילה:3 שעות

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

עמידות במים:עמיד במים

199.00

Satisfyer Pro Traveler – ויברטור מהדור החדש לעינוג הדגדגן באמצעות טכנולוגיית יניקה ייחודית של המותג Satisfyer.

המלאי אזל

תיאור

Satisfyer – Pro Traveller: אביזר מין קומפקטי וחדיש

ה-Satisfyer – Pro Traveller הוא ויברטור מבית המותג הגרמני Satisfyer המציע טכנולוגיה חדישה וייחודית. בעוד שויברטורים רבים עובדים על פעולת רטט, הטכנולוגיה של Satisfyer מייחדת ומעניקה חווית אורגזמה שונה לחלוטין. הויברטור מיונק את הדגדגן וכך מאפשר למשתמשת לחוות הנאה מושלמת.

ה-Satisfyer – Pro Traveller מציע 11 מצבי יניקה שונים ומפנקים, כמו דגמים אחרים של המותג. המגוון הרחב של המצבים מבטיח למשתמשת חווית נינוחות ושלמות. בנוסף, הויברטור מתאפיין בגודל קומפקטי ונוח לנשיאה, מה שהופך אותו למושלם לשימוש במהלך הנסיעות או להסתרה בין השימושים.

ה-Satisfyer – Pro Traveller עמיד במים, ולכן מומלץ להשתמש בו גם במהלך האמבטיה. זהו אביזר מין שנועד להעניק לך הנאה בכל רגע שתבחרי.

אחזקה ושימוש:

1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים במהלך השימוש על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהוסיף קצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חשוב מאוד לדעת: המוצר מכיל סוללת ליתיום נטענת, ולכן על מנת לשמור על תקינותו חשוב לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם יש לטעון ולהפעיל לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם.
תוכן המאמר:

ה-Satisfyer Pro Traveller הוא ויברטור חדשני של מותג האביזרים המיניים הגרמני Satisfyer. בעוד שויברטורים רבים פועלים על פעולת הרטט, טכנולוגיה זו מציעה משהו מיוחד לגמרי. בטכנולוגיה של Satisfyer, הויברטור מספק תחושה של יניקה ומאפשר למשתמשת לחוות אורגזמה בצורה מפתיעה ומרהיבה.

ה-Satisfyer Pro Traveller מציע 11 מצבי יניקה שונים ומפנקים, שמבטיחים למשתמשת הנאה מושלמת. בנוסף, הויברטור מתאפיין בגודל קומפקטי שהוא אידיאלי לנשיאה בכיס או בתיק ונוח להסתרה. ניתן להשתמש בו גם במקלחת, מכיוון שהוא עמיד במים ומיועד לשימוש במים.

אחזקה ושימוש:

  1. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש במוצרים המיניים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. החומרים הסיכה יכולים לרכך את החומרים המשמשים להם ולגרום להם להתפצל, כך שחשוב לבדוק תווית החומרים ולוודא שהם על בסיס מים.
  2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור בעזרת מים נקיים וסבון קל. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרים מיניים. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

חשוב לציין שה-Satisfyer Pro Traveller מכיל סוללת ליתיום נטענת. כדי לשמור על תקינות המוצר, יש לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם אחת לחודש. זה חשוב לכל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם. כך ניתן להבטיח שהמוצר יישמש באופטימליות וישמש את המשתמשת במשך זמן רב וביעילות מרבית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יונק סטיספייר פרו טרוולר”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן