299.00

הויברטור היחידי שהוא גם ויברטור רוטט וגם ויברטור יונק

תיאור

כותבים למאמר זה: "Pleasure Me – Double Function"

הויברטור המהפכני שכבש את העולם עם 9 מצבי רטט שונים. בנוסף, מדובר בויברטור לחדירה אנאלית היחידי מסוגו, המוצר השקט ביותר מכל הדגמים המשווקים בישראל. ולא רק זה, ויברטור ה-Double Function מאפשר הנאה צרופה לאשה, כאשר הויברטור מצויד בחלק חיצוני ליניקה המיוחד בו יוצרים פרצי אויר מרוכזים המעסים את הדגדגן באופן מיוחד, כך שלא קיים ויברטור אחר המסוגל לספק חוויה דומה. כמו כן, הויברטור נטען ועמיד במים, מה שמוסיף לנוחות השימוש ולהנאה מושלמת גם במקלחת.

המוצר הזה הוא חזק ושקט הרבה יותר מהדגם הסטיספייר פרו 2 רוטט.

איך להחזיק ולהשתמש בויברטור:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שניתן.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת, וכדי לשמור על תקינות המוצר יש לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשים לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.
Pleasure me – Double Function

הויברטור המהפכני שכבש את העולם עם 9 מצבי רטט שונים, בנוסף, המוצר הינו ויברטור לחדירה אנאלית היחידי מסוגו ונחשב למוצר השקט ביותר מכל הדגמים המשווקים בישראל. ויברטור ה- Double function מאפשר הנאה צרופה לאשה כאשר הויברטור מצויד בחלק חיצוני ליניקה אשר באמצעות טכנולוגיה ייחודית יוצרת פרצי אויר מרוכזים אשר מעסים את הדגדגן באופן מיוחד כפי שאף ויברטור אחר אינו מסוגל לספק. בנוסף, הויברטור נטען ועמיד במים דבר המוסיף לנוחות השימוש ולהנאה מושלמת גם במקלחת.

מוצר זה הינו חזק ושקט הרבה יותר ממקבילו הסטיספייר פרו 2 רוטט.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור דאבל פנקשן נטען שהוא גם יונק וגם רוטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן