מידע נוסף

מותג:Together

אביזר:ויברטור נטען לחדירה כפולה

עשוי מ:סיליקון

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

980.00

ויברטור נטען לחדירה כפולה עם שני מאלצי אורגזמה לשני הנחדרות

תיאור

הויברטור הזוגי הייחודי של Together 'זוגות' הוא פתרון יפהפה לזוגות שמחפשים ליהנות ביחד. הוא מספק תגובה בזמן אמת ומציע גירוי מצויין עבור שני הצדדים. הויברטור פותח בצורת ה-W הייחודית שלו, שמאפשרת לשני הצדדים ליהנות במידה זהה. בעזרת שרירי הקיגל, ניתן להעביר את התענוג לזרועות החיצוניות הנדיבות של Together ולשקף את התחושה הזו בזרוע החיצונית השנייה.

הויברטור מגוון וגמיש, וניתן להתאים אותו למיקום המועדף עליכם בצורה ארגונומית. הזרועות החיצוניות מעוצבות כך שהן מעוררות את האזורים הארוגניים הפנימיים שלכם, וכל אחת מהן מצוידת בשלושה מנועים ושלושה מהירויות. תוכלו לבחור בין מהירויות גבוהות, בינוניות או נמוכות, כך שתוכלו להתאים את הגירוי לצרכים שלכם.

הויברטור מגיע עם ארנבות כפולות, שמטרתן לייעל את הגירוי החיצוני ולעזור לכם להשיג תענוג מירבי. הוא מיועד לזוגות מכל הצורות והגדלים, ומאפשר וממריץ קשר עין, מה שהופך אותו לאידיאלי לקיום יחסי מין פנים אל פנים.

כדי ליהנות מהויברטור במיטה, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

בקיצור, עם הויברטור הזוגי המרהיב של Together 'זוגות', תוכלו ליהנות ביחד ולהתחבר על ידי חוויית הנאה משותפת. תרגישו תענוג, תגרמו לנרתיק לגורה היטב ותגעו בגירוי מצויין. הוא תוכל להיות הרכבת המהירה לרגעים של אינטימיות ופיתוי ביןכם.
3) יש לאחסן את הויברטור במקום יבש ומוצל למניעת נזקים או חלודה.
4) ניתן להשתמש בסוללות נטענות לשימוש חוזר וכך לחסוך בהוצאות ולהקפיא את הסביבה.
5) יש לבדוק את מצב הויברטור לפני כל שימוש ולוודא שאין נזקים או תקלות.
6) יש להימנע משימוש בויברטור אם יש כל סיכון לאי נוחות או כאב במהלך השימוש.
7) יש לנקות את הויברטור בין השימושים למניעת צביעת משאבת הסיכה או כל סיכון לבריאות.
8) יש להימנע מכניסת מים או נוזלים לתוך הויברטור ולשמור על ייבוש מוחלט לפני כל שימוש.
9) יש להשתמש בויברטור בצורה נכונה ובהוראות היצרן ולא לעבור את הגבולות התחושה של הזוג.
10) יש להשתמש בויברטור עם הזוג רק אם הם שני הסכמו ומרגישים מוכנים לכך.

בסופו של דבר, הויברטור הזוגי של Together 'זוגות' הוא כלי מין מדהים שמאפשר לזוגות ליהנות מחוויה משותפת מרגשת ומהנה. בעזרת הזרועות הגמישות והמתכווננות, הויברטור מספק גירוי מצויין לשני הצדדים ומשדרג את החוויה האינטימית של הזוג. בעבודה עם חומר סיכה ובהוראות השימוש והתחזוקה המתאימות, הויברטור יכול להעניק שעות של תענוג והנאה לזוגות בכל צורה וגודל.

כל מה שנשאר הוא להתחיל ולחוות את הכיף וההתרגשות יחד עם הויברטור הזוגי של Together 'זוגות'.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ייחודי נטען עם דאבל מאלץ אורגזמה | Together Toy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן