סט קולר מבד איכותי עם רצועה לקשירה Lux Fetish Collar And Leash Set

199.00

קולר בד איכותי עם רצועת קשירה של מותג אביזרי הסאדו Lux Fetish.

קטגוריות: , , ,
Lux-Fetish

תיאור

סט קולר מבד לקשירה על הצוואר עם רצועה לקשירה ועם ידית אחיזה, מבית ייצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish, הוא מוצר מרהיב המועלה על ידי מעריצי הסאדו ברחבי העולם. הסט מגיע בעיצוב מודרני ואיכותי, ומתאים לשימוש כל הזמן או לאירועים מיוחדים.

הקולר מבד מעניק תחושה נעימה ונוחה על הצוואר, ומתאים לכל גודל של צוואר. הרצועה המרכזית מאפשרת קשירה נוחה וקלה, וניתן להתכוונן בקלות למידה מדויקת לצוואר המשתמש. בנוסף, הסט כולל ידית אחיזה שמאפשרת שליטה מלאה ומותאמת אישית על המשתמש.

הסט עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, המבטיחים אחיזה נוחה ואמינה לאורך זמן. העיצוב המודרני והאלגנטי מקנה לסט מראה מרהיב ומושך את העין. בנוסף, הסט אינו מגביל את התנועה ומאפשר נוחות מרבית למשתמש.

אם אתם מחפשים פריט סאדו איכותי, מעניין ומרהיב, סט הקולר מבד לקשירה על הצוואר עם רצועה לקשירה ועם ידית אחיזה מבית Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תפסו את הביקוש ורכשו עוד היום את הסט המדהים הזה!
הסט קולר מבד לקשירה על הצוואר מבית ייצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish הוא אביזר מרהיב ומרגש המעניק חווית קשירה מעולה. הקולר מעוצב בצורה מושלמת ומגוונת כך שיכול להתאים לכל מידה וצורת צוואר. עם רצועה לקשירה וידית אחיזה, הסט מאפשר קשירה מדויקת ומותאמת אישית לכל חווית סאדו שתבחרו.

הקולר עשוי מבד איכותי ונושם, כך שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן בצורה נוחה ומרגיעה. הסט מעניק לכם שליטה מלאה ואיכותית על המצב הסקסואלי שלכם, מאפשר חוויה חדשה ומרתקת ומוסיף לערבים שלכם פיקנטריה ומתח.

אם אתם מחפשים להוסיף רמת חדות וספיקות לסקסואליות שלכם, הסט קולר מבד לקשירה על הצוואר עם רצועה לקשירה ועם ידית אחיזה של Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תנו חופש לדמיונכם לטפח ולגרום לסקסואליות שלכם להשתפר ולצמוח.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט קולר מבד איכותי עם רצועה לקשירה Lux Fetish Collar And Leash Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן