מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:סט קולר ואזיקים.

299.00

סט קולר לצוואר עם סט אזיקי בד איכותיים מבית מותג אביזרי הסאדו Rimba

תיאור

סט אזיקים המחוברים לקולאר המוצמד לגוף מבית Rimba מציע חוויה עילאית לאוהבי ה-BDSM. הסט מכיל אזיקים איכותיים המתחברים לקולאר בעזרת רצועה מתכווננת, המספקת נוחות מקסימלית למשתמש/ת. השילוב המושלם של עיצוב מדהים ומוצר איכותי הופך את הסט לבחירה מושלמת למי שמחפש חוויה מרתקת ומהנה בתחום ה-BDSM.
סט אזיקים המחוברים לקולאר המוצמד לגוף מבית Rimba הוא פריט מיוחד המתאים במיוחד לאוהבי ה-BDSM. הסט כולל אזיקים מרהיבים ומעוצבים המחברים את המשתמש לקולאר בצורה מדויקת ומושלמת. הקולאר עצמו מגיע עם רצועה מתכווננת שמבטיחה נוחות מרבית למשתמש.

החוויה העילאית של שימוש בסט האזיקים המחוברים לקולאר המוצמד לגוף מבית Rimba היא מהלכת ומעוררת דם. האזיקים המבריקים מעניקים מראה מרהיב ומפתיע, והם משפרים את ההתלהבות והתשוקה בשעות המגע המיוחדות שבינכם ובמהלכן תוכלו לחוות תחושות חדשות ומרתקות.

אזיקי הקולאר מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים, מה שמבטיח את אריכות החיים שלהם ואת נוחותם בשימוש יומיומי. בנוסף, הם מגיעים בעיצובים מגוונים המתאימים לטעמם של כל משתמש ומשתמשת.

אם אתם מחפשים לשדרג את החוויה ה- BDSM שלכם ולתת לה טוויסט חדש ומרתק, סט אזיקים המחוברים לקולאר המוצמד לגוף מבית Rimba הוא הבחירה המושלמת עבורכם. הקולאר המוצמד והאזיקים המרהיבים יעניקו לכם חוויה חדשה ומרתקת שתשדרג את כל התהליכים של ה-BDSM שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט קולר לצוואר עם סט אזיקי בד איכותיים.”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן