מידע נוסף

זמן טעינה:2 שעות

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:8 מצבים שונים

אביזר:ויברטור בטכנולוגית יניקת אויר

מותג:Womanizer

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד 4 שעות

759.00

ויברטור יוקרה בעל טכנולוגיית יניקה ייחודית של מותג הפרימיום הגרמני Womanizer.

תיאור

המאמר הזה מתאר את טכנולוגיית הויברטורים של Womanizer, המתבססת על טכנולוגיית אויר. טכנולוגיה זו מאפשרת לענג ולעסות את הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה, ללא מגע פיזי עם הדגדגן. הויברטורים של Womanizer נחשבים לטובים והעוצמתיים ביותר בעולם, והם מצליחים להביא את המשתמשות לאורגזמה ולחוויה מושלמת.

הטכנולוגיה של Womanizer שונה מזו של החברות המתחרות, שמפתחות גם מוצרים דומים. לפי דיעות נסיניות מקצועיות ונשים מן השורה, לא חברה מתחרה אחת הצליחה להביא להן את אותה עוצמת החוויה כמו Womanizer. גם לקוחות שרכשו את הדגמים הקודמים של Womanizer מסכימים שהחוויה שהם קיבלו לא נמצאת במוצרים המתחרים.

בנוסף, מאמר זה מתאר איך להשתמש בויברטורים של Womanizer. יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן ולקרב את הפיה של הויברטור לדגדגן. ישנן שתי פיות לבחירה, קטנה ורגילה, ולכל אישה יש את הפיה המתאימה לה. כמו כן, ניתן לבחור בין 8 עוצמות יניקה שונות, מהעדינה ביותר עד החזקה ביותר. הויברטורים של Womanizer עמידים לחלוטין במים, ולכן ניתן להשתמש בהם במקלחת או באמבטיה. טעינתם פשוטה ונוחה, וניתן להשתמש בהם עד 4 שעות רצופות לאחר טעינה של כשעתיים.

חשוב לציין שמוצרים המכילים סוללת ליתיום כמו Womanizer דורשים טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום בעולם דורשים טיפוח דומה.

בסיכום, Womanizer הוא מותג גרמני המציע ויברטורים ייחודיים המבוססים על טכנולוגיית אויר. הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer מציעה חוויה מושלמת ומענגת והיא מופרך לעוצמתה ויכולותיה הבלתי רגילות. הויברטורים של Womanizer נחשבים לטובים והעוצמתיים ביותר בעולם ומאפשרים לכל אישה למצוא את העוצמה והחוויה המתאימה לה.
המאמר זה מתאר את הויברטורים של מותג Womanizer וטכנולוגיית ה-Pleasure Air שבהם. הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer מאפשרת לענג ולעסות את הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה, ללא מגע פיזי עם הדגדגן. זה הופך את Womanizer לטובים והעוצמתיים ביותר בעולם. מוצרים מתחרים לא הצליחו להביא את המשתמשים לאורגזמה ולתת להם את אותה חוויה כפי שניתן למצוא ב-Womanizer.

השימוש בויברטורים של Womanizer הוא פשוט ונוח. יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן ולאחר מכן לקרב את הפיה של הויברטור ולהניח לה לעטוף את הדגדגן. ישנם 2 פיות לבחירה, קטנה ורגילה, וכל אישה יכולה למצוא את הפיה המתאימה לה. כמו כן, ניתן לבחור בין 8 עוצמות יניקה שונות, כך שכל אישה תוכל למצוא את העוצמה המתאימה לה.

ה-Womanizer Classic עמיד לחלוטין במים, מה שמאפשר להשתמש בו במקלחת ובאמבטיה. הטעינה שלו קלה ופשוטה עם כבל USB, וזמן הטעינה הוא כשעתיים שמאפשר שימוש של עד 4 שעות רצופות.

חשוב לציין שמוצרים המכילים סוללת ליתיום, כמו ה-Womanizer Classic, דורשים טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם.

בסיכום, Womanizer הוא המותג הגרמני המוביל בתחום הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר. עם טכנולוגיה ייחודית ועיצוב איכותי, Womanizer מציע חווית עוצמה ותענוג שאין להתחרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יניקה Womanizer – Classic”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן