מידע נוסף

מותג:Romp

אביזר:ויברטור יונק

מצבים לבחירה:10 מצבי יניקה

אורך כולל:15 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

טעינה רגילה:3 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

299.00

ויברטור מהדור החדש לעינוג הדגדגן באמצעות טכנולוגיית יניקה ייחודית של המותג Romp הגרמנית.

תיאור

מבית האחות הגדולה Womanizer ו-We-Vibe מגיע לנו הויברטור Sine מבית Wow Tech הגרמנית. מהוויברטורים החדשים בטכנולוגיה של Air Pressure Technology, הויברטור Sine מעניק לך חווית אורגזמה ללא תחרות.

בעוד שויברטורים אחרים עובדים על פעולת הרטט להגרים את הדגדגן, הויברטור Sine משתמש בטכנולוגיית הלחץ האווירית. בזכות זה, הוא מאפשר לך לחוות אורגזמה בצורה ייחודית ומרגשת.

דגם ה-SHINE של הויברטור מגיע עם 10 מצבי יניקה שונים ומפנקים, המבטיחים לך הנאה מושלמת. כמו כן, הויברטור עמיד במים ומומלץ לשימוש בזמן האמבטיה.

כאשר משתמשים במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. ולאחר הניקוי, יש להמתין להתייבשות מוחלטת לפני החזרתו לקופסא.

הויברטור Sine מבית Wow Tech הגרמנית הוא בחירה מעולה למי שמחפש חווית אורגזמה ייחודית ומרעננת. עם טכנולוגיית הלחץ האווירית ומגוון מצבי היניקה, הוא מבטיח לך חוויה מהנה ומפנקת.
הויברטור Sine של Wow Tech היא מוצר חדשני ומרהיב שיביא לך חווית אורגזמה מדהימה. הוא מבוסס על טכנולוגיית Air Pressure Technology, שנועדה לספק תחושה ייחודית ומרגשת. בניגוד לויברטורים אחרים שעובדים על פעולת הרטט, הויברטור Sine מציע לך יניקה עדינה ומפנקת שתעניק לך את ההנאה המירבית.

הויברטור מגיע עם 10 מצבי יניקה שונים, כך שתוכלי לבחור את המצב שמתאים לך ביותר. יש לו גם עמידות במים, כך שתוכלי להשתמש בו בזמן האמבטיה וליהנות מחוויה נעימה ומרעננת.

בכדי לשמור על הויברטור ולהבטיח את תפקודו האופטימלי, מומלץ לנקות אותו לאחר כל שימוש. ניתן לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרים מיניים. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

לחווית השימוש הטובה ביותר עם הויברטור Sine, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שנמצאים על בסיס מים. כך תוכלי להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה. לסיכון החמימות והנעימות שהמוצר מציע, יש לתת תשומת לב ולהתחיל לחקור עולם חדש של הנאה ותענוג.

הויברטור Sine הוא בחירה מעולה למי שמחפשת עיסוי אינטימי ואורגזמה עצומה. הוא יכול להעניק לך חוויה מרהיבה ומרגשת שתעזור לך להתרגש ולהתרפק בצורה שלא חווית בעבר. תפני אליו בביטחה ותיהני מכל רגע!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יניקה Shine החדש מבית Romp הגרמנית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן