מידע נוסף

מותג:Womanizer

אביזר:ויברטור בטכנולוגית יניקת אויר

מצבים לבחירה:12 מצבים שונים + טייס אוטומטי

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות מלאה במים

זמן טעינה:2 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן שימוש:עד 4 שעות

999.00

הדגם האחרון והמתקדם ביותר של מותג הפרימיום הגרמני Womanizer ממציאת הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר המהפכנית.

תיאור

הויברטור הייחודי של המותג הגרמני Womanizer מציע מגוון ויברטורים פרמיום שהפכו את עולם הויברטורים. מוצר ה- Womanizer Premium הושק במאי 2018 וכבר זכה להיות הויברטור הנחשק ביותר בקרב נשים באירופה וארה"ב. הוא משתמש בטכנולוגיית "Pleasure Air Technology" שמאפשרת עינוג ועיסוי של הדגדגן ללא מגע פיזי. עם הויברטור ה
הויברטורים הפרמיום של המותג הגרמני Womanizer הם מוצרי ייחודיים שהפכו את תעשיית הויברטורים. עם טכנולוגיית ה-"Pleasure Air", המותג יצר דגם ה-Womanizer Premium המתייחס לצרכי הנשים ומציע אחד החוויות המיניות המתקדמות והמרהיבות ביותר.

ה-Womanizer Premium הושק לראשונה במאי 2018 ומאז זכה להצלחה רבה ומוניטין בקרב הנשים באירופה וארה"ב. הוא הוא התוצא

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור היניקה הטוב בעולם וומניזר פרמיום”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן