ויברטור יונק סטיספייר פרו ראביט המקורי במחיר הזול בישראל

מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור Air Pulse Technology

מצבים לבחירה:חלק חודר - 10 מצבים, חלק חיצוני - 11 מצבים.

אורך כולל:22.8 ס"מ

אורך חדירה:11.4 ס"מ

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

זמן טעינה ראשוני:8 שעות

זמן טעינה רגיל:3 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה

290.00

Satisfyer Pro G Spot Rabbit – הדגם החדש מסדרת הויברטורים המהפכניים של Satisfyer אשר משלב בין פעולת Air Pulse Technology לפעולת הרטט הותיקה

המלאי אזל

תיאור

הדגם החדש של מותג אביזרי המין המהפכני Satisfyer מאפשר ליהנות מטכנולוגית Air Pulse ומרטט נקודת הג'י במקביל. הויברטור מצויד ב-2 מנועים נפרדים, אחד לרטט פנימי והשני לעיסוי הדגדגן באמצעות גלי אויר. ניתן להפעיל כל מנוע בנפרד וליהנות מ-110 מצבים שונים. הויברטור נטען ועמיד לחלוטין במים. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף במים נקיים וסבון ולהשתמש בחומר ניקוי מתאים. חשוב לטעון ולהפעיל את הויברטור לפחות פעם בחודש בכדי לשמור על תקינותו של המוצר. כל מוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לפעולה זו.
הדגם החדש של מותג אביזרי המין המהפכני Satisfyer, ה-Satisfyer Pro G Spot Rabbit, מציע חווית עיסוי ייחודית ומותאמת אישית. הדגם מגוון מנועים ומצבים שונים, מאפשר לך ליהנות מ-110 תכנים שונים לפי העדפתך. המנוע הראשון מפיק 10 מצבי רטט שונים המעניקים עיסוי פנימי, בעוד המנוע השני מפיק 11 מצבים שונים המעסים את הדגדגן באמצעות גלי האויר.

ה-Satisfyer Pro G Spot Rabbit הוא עמיד למים, מה שמאפשר לך להשתמש בו במקלחת או באמבטיה לחווית עיסוי נוספת. בנוסף, הדגם מגיע עם סוללת ליתיום נטענת שמתאימה לשימוש ממושך ומבטיחה תקינות וחוזק לאורך זמן. כדי לשמור על תקינותו של המוצר, חשוב לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש.

בנוסף, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיוצרים על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון ולהניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

כל מוצרי המין המכילים סוללת ליתיום נדרשים לבצע טעינה והפעלה לפחות פעם בחודש על מנת לשמור על תקינותם וחוזקם. יש לקחת בחשבון שכל המותגים בעולם דורשים פעולה זו על מנת להבטיח את איכותם ופרקטיותם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יונק סטיספייר פרו ראביט המקורי במחיר הזול בישראל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן