מידע נוסף

מותג:Satisfyer

אביזר:ויברטור חיצוני

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט

אורך כולל:9.5 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

טעינה רגילה:3 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

195.00

ויברטור Satisfyer lay On מהדור החדש לעינוג חיצוני

המלאי אזל

תיאור

סדרת SATISFYER LAYONS היא סדרת מוצרים מבית סטיספייר שמציעה חווית רטט מתגברת במיוחד. המוצרים בסדרה מגוונים וכוללים 5 עוצמות רטט שונות ו-10 מקצבים משתנים.

העיצוב של המוצרים מיוחד ואלגנטי, תוך שילוב סיליקון רפואי וטעינה מגנטית חכמה. כל מוצר בסדרה מעניק חווית שימוש מרהיבה ומרתקת. סדרת SATISFYER LAYONS היא אחת מהפיתוחים האחרונים של חברת סטיספייר העולמית.

כדי לשמור על המוצר במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. חשוב לתת לויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

נכון לחשיבות הטכנולוגיה במוצרים המכילים סוללת ליתיום, יש לטעון ולהפעיל את המוצר לפחות פעם בחודש כדי לשמור על תקינותו. יש לציין שכל מוצרים המכילים סוללת ליתיום דורשים טיפוח דומה על מנת לשמור על תקינותם.
סדרת SATISFYER LAYONS של חברת סטיספייר היא סדרת מוצרים מרהיבה שמשלבת בין עיצוב אלגנטי לטכנולוגיה מתקדמת. הסדרה מציעה מגוון רחב של מוצרים עם מנועים חזקים המפיקים עד 5 רמות רטט מתגברות ו-10 מקצבי רטט משתנים.

אחד הדברים המרגשים במיוחד בסדרה הוא העיצוב המשובח של המוצרים. כל מוצר בסדרה מעוצב בעיצוב גלידה סופר אלגנטי המשתלב בצורה מושלמת עם חומרי הסיליקון הרפואיים בהם הם עשויים. הסיליקון הרפואי לא רק מעניק נוחות מרבית בשימוש אלא גם ניקיון ובטיחות מושלמים.

כדי להבטיח את האחזקה הטובה ביותר ואריכות ימים של המוצרים, מומלץ בחום לשים דגש על השימוש הנכון והתחזקות המוצרים. במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי לקבל הנאה מקסימלית ולשפר את החוויה המינית. לאחר השימוש, יש לשטוף את המוצר במים נקיים וסבון עדין ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרים מיניים. חשוב להשקיע זמן ומאמץ נוסף על מנת לוודא שהמוצר מתייבש היטב לפני שהוא מוחזר לקופסא.

חשוב לציין שמוצרים בסדרה מכילים סוללות ליתיום נטענות. על מנת לשמור על תקינותם של המוצרים, חשוב לטעון ולהפעיל את המוצרים לפחות פעם בחודש. זוהי פעולה חיונית שחייבים לבצע על מנת להבטיח עבודה תקינה של הסוללה. כמו כן, כל מוצר שמכיל סוללת ליתיום מכל חברה בעולם דורש טעינה והפעלה תדירה על מנת לשמור על תקינותו.

בסיכום, סדרת SATISFYER LAYONS היא סדרת מוצרים מרהיבה ומתקדמת של חברת סטיספייר. עיצוב המוצרים משלב בין אלגנטיות לטכנולוגיה מתקדמת, והם מציעים חוויה מינית מרהיבה ומהנה. חשוב לשים דגש על אחזקה ושימוש נכון של המוצרים כדי להבטיח עבודה אופטימלית ותמיכה באיכות המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סטיספייר Satisfyer lay On המקורי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן