ביצים סיניות סיליקון בשלושה משקלים שונים Pipedream – Keygel Set

מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג\\\\\\\\\\\\\\\'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:אינו עמיד במים

עשוי מ: סיליקון

אורך חדירה:9.5 ס"מ

משקל:49 גרם, 79 גרם, 110 גרם.

אביזר:ביצים סיניות בעלות משקלים שונים

מותג:Pipedream

239.00

ביצים סיניות לחיזוק שרירי האגן של מותג אביזרי המין Pipedream .

תיאור

סט של שלושה ביצים סיניות מבית היצרנית האמריקאית Pipedream, במשקלים שונים של 49 גרם, 79 גרם ו-110 גרם, משמש לחיזוק רצפת שרירי האגן. הביצים הקיגל מתאימות לשימוש נוח בבית, ליד המחשב או בחוץ, בזכות גודלן הקומפקטי והנוח להסתרה במגירה או לנשיאה בתיק.

מחקרים רבים הראו קשר נסיבתי בין שימוש בביצים סיניות ובין טיפול יעיל בבריחת שתן לנשים לאחר לידה. לכן, מומלץ לבצע טיפול יומי בביצים סיניות במשך 15 דקות כחלק מהטיפול המומלץ והמונע בבעיה זו.

בזמן השימוש במוצרים מיניים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לנקות את הביצים קיגל בעזרת מטלית לחה ומים וסבון או חומר ניקוי ייעודי, ולהניחם להתייבש.

מוצרי המין כמו הביצים הסיניות מבית יצרנית אביזי המין האמריקאית Pipedream הם סט של שלושה ביצים במשקלים שונים שמתוכן ניתן לבחור את המשקל המתאים לכל אדם וצורך. ביצי הקיגל הללו מיוצרות במיוחד כדי לחזק את רצפת שרירי האגן ולעזור בבריחת שתן לנשים לאחר לידה.

מחקרים רבים הוכיחו את היעילות של השימוש בביצים סיניות כטיפול לבריחת שתן לנשים לאחר לידה. טיפול יומי במשך 15 דקות מומלץ כדי להשיג את התוצאות המיטביות. ביצים אלו נוחות לשימוש בבית, ניתן להשתמש בהן מול המחשב או בחוץ, ובזכות גודלן הקומפקטי והקל, ניתן להסתירן בקלות במגירה או לנשיאה בתיק.

אחזקה ושימוש: בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כך תוכלו להינות מהתחושה המקסימלית ולחזק את התחושה במידת האפשר. לאחר השימוש, יש לנקות את הביצים בעדינות באמצעות מטלית לחה וסבון או חומר ניקוי ייעודי, ולהניחן להתייבש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצים סיניות סיליקון בשלושה משקלים שונים Pipedream – Keygel Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן