מידע נוסף

אביזר:ביצים סיניות

חברה:NMC

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

אורך חדירה:17.8 ס"מ

אורך כולל:20.8 ס"מ

129.00

ביצים סיניות איכותיות במיוחד עשויות סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

שרשרת ביצים סיניות איכותיות מסיליקון רפואי היפואלרגני המעוצבות לחדירה והוצאה קלה ונוחה מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC. השרשרת מורכבת מ-2 ביצים בעלות גודל זהה ובעלות משקולת פנימית להגברת המשקל וליצירת רטט התורם לאימון השרירים. אימון באמצעות הביצים הסיניות מאפשר חיזוק שרירי רצפת האגן והנרתיק ומומלץ במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30.
שרשרת ביצים סיניות איכותיות מסיליקון רפואי היפואלרגני היא אביזר מיוחד המיועד לחיזוק ושיפור שרירי רצפת האגן והנרתיק. מיוצרת על ידי היצרנית המובילה NMC, השרשרת משלבת בין יעילות לנוחות, מאפשרת חדירה והוצאה קלה ונוחה ומסייעת ביצירת רטט התורם לתרגול השרירים.

השרשרת מורכבת משני ביצים זהות בעלות משקולת פנימית, המבטיחה התרגשות ומתינות גבוהה במהלך האימון. בעזרת השרשרת הסינית ניתן לבצע תרגולים שונים שמתמקדים בחיזוק ואימון השרירים המקיפים את רצפת האגן והנרתיק.

אימון בעזרת הביצים הסיניות מומלץ במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30. בעזרת השרשרת ניתן לחזק את השרירים החלשים ולשפר את יכולתם לשלוט בשלטי השתן והסטינה. תרגול קבוע ומתמיד עם השרשרת עשוי להביא לשיפור מוחשי בתחושת הנוחות באזור האגן ולהפחתת התסמין של דלקת ולחץ באיזור זה.

בקיצור, השרשרת ביצים סיניות היא פתרון יעיל ונוח לחיזוק ושיפור שרירי רצפת האגן והנרתיק. בעזרתה ניתן לשפר את איכות החיים ולהפחית תסמינים לא נוחים שקשורים לאגן ולנרתיק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצים סיניות מסיליקון”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן