ביצים סיניות כבדות מקצועיות ממתכת לחיזוק שרירי האגן

מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אורך גשר בין הכדורים:2.5 ס"מ

אורך:15 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

משקל:230 גרם

עשוי מ:מתכת .

אביזר:ביצים סיניות

150.00

סט ביצים סיניות ממתכת איכותיות לחיזוק שרירי האגן מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creations.

תיאור

Seven Creations – Domino Ball

סט ביצים סיניות מקצועיות ממתכת במשקל כולל של 230 גרם המעוצבות לחדירה והוצאה קלה ונוחה באמצעות טבעת משיכה ממתכת. אימון באמצעות הביצים סיניות מהווה ייתרון עקב משקלו מאפשר חיזוק שרירי רצפת האגן והנרתיק בצורה טובה יותר, ומומלץ במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30. שליטה על רצפת האגן מאפשרת חווית סקס איכותית יותר ושתביא לאורגזמות מדהימות.

במוצר זה השתמשו בסרט "50 גוונים של אפור".

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין תוך הימנעות מהרטבת אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
Seven Creations – Domino Ball

סט ביצים סיניות מקצועיות ממתכת במשקל כולל של  230 גרם המעוצבות לחדירה והוצאה קלה ונוחה באמצעות טבעת משיכה ממתכת. אימון באמצעות הביצים סיניות  מהווה ייתרון  עקב משקלו מאפשר חיזוק שרירי רצפת האגן והנרתיק בצורה טובה יותר , ומומלץ במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30, שליטה על רצפת האגן מאפשרת חווית סקס איכותית יותר ושתביא לאורגזמות מדהימות.

במוצר זה השתמשו בסרט " 50 גוונים של אפור "

אחזקה ושימוש:
.בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין תוך הימנעות מהרטבת אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצים סיניות כבדות מקצועיות ממתכת לחיזוק שרירי האגן”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן