מידע נוסף

אביזר:סט סאדו במארז מהודר

אביזר:שוט

אביזר:כיסוי עניים

אביזר: רצועת צלב קשירה אחורית

אביזר:מצבטי פטמות

אביזר:נוצת עינוג איכותית

אביזר:אזיקי רגליים

אביזר:אזיקי ידיים

529.00

תיק יד מדליק עם אביזרים סקסיים ושובבים במיוחד למשחקים זוגיים בחדר המיטות

תיאור

קינקי מעולם לא היה כל כך מסוגנן כמו זה! ריאן אס הפכה תיק יד מדליק לפריט שובב וסקסי במיוחד למשחקים זוגיים בחדר המיטות. התיק מגיע עם 7 מוצרים מרגשים המתאימים לשימוש ב-BDSM והם ההתחלה המושלמת והמתוחכמת למסע הזוגי המרתק הזה. המוצרים התחלתיים הם אזיקים, אזיקי קרסול ורצועת צלב המיועדים להכניע את בן הזוג האינטימי שלך. ניתן להשתמש בכיסוי העיניים כדי להגביר את החושים של בן/בת הזוג שלך, לדגדג עם הנוצה האיכותית ולחוות תענוג, לסחוט עם מצבטי הפטמות ולהכות בשוט כדי להדליק את בן/בת הזוג בחושניות וברכות.

החבילה כוללת:
– תיק
– אזיקים
– אזיקי קרסול
– נוצת תענוג
– תכשיטי פטמות
– כיסוי עיניים
– שוט שחור
– רצועת צלב

גודל התיק: 30X41 ס"מ
קינקי מעולם לא היה מסוגנן כזה!

RIANNE S הפכה תיק יד מדליק לפריט שובב סקסי במיוחד למשחקים זוגיים בחדר המיטות. התיק מכיל 7 מוצרים מרגשים עבור הזוג הסקרן לשימוש ה- BDSM וזו ההתחלה המושלמת והמתוחכמת למסע הזה. מוצרים אלו התחלתיים למשחקים זוגיים המכילים אזיקים, אזיקי הקרסול ורצועת הצלב כדי לגרום לבן הזוג האינטימי שלך להיכנע לך. השתמשו בכיסוי העיניים כדי להגביר את החושים של בן/בת הזוג שלך. לדגדג עם הנוצה האיכותית ולרגש, לסחוט עם מצבטי הפטמות הפטמות ולהכות ברכות את בן/בת הזוג בשוט כדי להדליק את בן/בת הזוג בחושניות וברכות.

חבילה זו מכילה:
– תיק
– אזיקים
– אזיקי קרסול
– נוצת תענוג
– תכשיטי פטמות
– כיסוי עיניים
– שוט שחור
– רצועת צלב

תיק בגודל: 30X41 ס"מ

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט סאדו מקצועי באריזה מהודרת מבית RIANNE S”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן