דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ XR Brands – Squeeze-It Phallic Dildo

260.00

דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ צבע גוף תוצרת ארצות הברית.

תיאור

"הדילדו המתקדם הגמיש הזה מסוגל להתאים לכל דרישה שלך! תוכלי לסחוטו, לכופפו ולדחוף אותו פנימה בקלות. הוא עשוי עם טכנולוגיית Thermo-Reactive וניתן לקרר אותו במקרר או לחמם במיקרוגל או במים רותחים כדי להשתמש בו כפי שאת מעוניינת. הדילדו מגיע עם ראש פאלי וניתן להוסיף לו ראשים נוספים. עשוי מחומרי סיליקון איכותיים ונקיים, וניתן לנקותו בקלות לאחר השימוש. בנוסף, הוא מציע תחושה מציאותית ונוחה במיוחד."
"בעזרת הדונג המתקדם הזה, תוכלי לחוות חוויה מינית ייחודית ומרהיבה. הדונג מיוצר מחומרים איכותיים ומתכוונן בצורה גמישה לצרכים המשתנים שלך. תוכלי ליהנות מהצורה הפאלית והמרהיבה של הדונג, או להתאים אותו לצורך ולהעדפה שלך. עם טכנולוגיית Thermo-Reactive, תוכלי לקרר את הדונג במקרר ולהשתמש בו בצורה קשה וצנועה, או לחממו במיקרוגל או במים רותחים על מנת ליהנות מחום וגמישות נוחה. הדונג מגיע עם בסיס חלק ונוח לרכיבה ללא ידיים, או רצועה לרכיבה עם בן/בת זוג. חומר הסיליקון המובחר אינו נקבובי וללא פתלטים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לשימוש מיני בטוח ונעים. אז למה את עוד מחכה? תפנקי את עצמך עם הדונג המתקדם הזה ותחוו תחושות מיניות בלתי רגילות!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ XR Brands – Squeeze-It Phallic Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן