מידע נוסף

חברה:Silexd

אביזר:דילדו שחור נצמד

אורך כולל:15 ס

אורך חדירה:13 ס

קוטר מירבי:4.3 ס

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

210.00

דילדו פרמיום העשוי מסיליקון בעל צפיפות כפולה.

תיאור

דילדו איכותי למתחילות: תיאור ויתרונות

הדילדו האיכותי למתחילות הוא כלי מושלם לשיפור התרגול המיני שלך. הדילדו מגיע עם בסיס ואקום חזק שמאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות.

הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותית בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone. החומר הייחודי הזה מבטיח חווית תרגול נוחה ומרגיעה למתחילות. בנוסף, הדילדו מתאים לשימוש על מגוון משטחים, מה שמקנה לך יכולת גמישות וסיכוי להתעמל בכל מקום שתבחרי.

הגודל של הדילדו הוא כ-15 ס"מ, עם אורך חדירה של כ-13 ס"מ וקוטר של 4.3 ס"מ. זהו גודל מושלם למתחילות שמעוניינות להתחיל בתרגול מיני ולהתרגל להכניס את הדילדו לגוף בצורה נוחה ובטוחה.

הדילדו האיכותי למתחילות הוא כלי עוצמתי ויעיל שיסייע לך לשפר את תרגול המיני שלך. בחרי בדילדו זה ותוכלי להתעמל בכל מקום ובכל זמן שתבחרי, בצורה נוחה ופשוטה.
הדילדו האיכותי למתחילות שצוין במאמר הוא כלי עיסוי מעולה שמתאים לשימוש על מגוון משטחים. הדילדו מצויד בבסיס ואקום חזק שמאפשר להצמידו בקלות ובטוחות על כל משטח. בעזרת הדילדו, תוכלי לדהור ולבצע תנוחות מגוון בקלות ובנוחות מוחלטת.

הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותית בעלת צפיפות כפולה, המבטיחה איכות ועמידות לאורך זמן. הטכנולוגיה החדשנית של Memory Silicone מבטיחה רכות וגמישות מקסימלית, מה שמבטיח חווית עיסוי נעימה ומרגיעה.

הגודל של הדילדו הוא כ- 15 ס"מ, המאפשר לך לתת עיסוי יעיל ומדויק. בנוסף, הדילדו מגיע עם אורך חדירה של כ-13 ס"מ, המאפשר לך להתמקם במקומות מיוחדים ולהעניק עיסוי ממוקד באיזורים הרגישים. קוטר הדילדו הוא 4.3 ס"מ, שהופך אותו למתאים לשימוש על כל חלקי הגוף.

בסיכום, הדילדו האיכותי למתחילות הוא כלי עיסוי מצויד בבסיס ואקום חזק ומיוחד. הוא עשוי משכבת סיליקון איכותית בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone, ומתאים לשימוש על מגוון משטחים. הדילדו מגיע בגודל מתאים ובקוטר נוח, שמאפשרים לך לתת עיסוי מדויק ונעים לכל חלקי הגוף. בחרי בדילדו האיכותי למתחילות ותיהני מחווית עיסוי מושלמת ומרגיעה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור איכותי מסיליקון גודל 15 ס"מ Silexd Premium Silicone”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן