מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:דילדו נצמד

אורך כולל:כ-17 ס"מ

קוטר מירבי:כ-3.2 ס"מ

עשוי מ:TPE - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

229.00

דילדו ריאליסטי מסדרת הדילדואים Virtu מבית המותג Seven Creations

המלאי אזל

תיאור

מאמר: דילדו מסדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם Virtu

דילדו מסדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם, Virtu, מציע למשתמשים חווית חדירה מדהימה ומרהיבה. הדילדו מעניק מראה ומגע רך ונעים, המאפשרים ליהנות מתחושה של איבר גברי אמיתי. בעל אורך חדירה של כ-13 ס"מ וקוטר של כ-3.2 ס"מ, הדילדו מספק חווית חדירה שרוב הגברים לא מסוגלים לספק.

לדילדו יש בסיס וואקום חזק במיוחד, המאפשר להצמידו בקלות ובנוחות למגוון משטחים. בנוסף, הוא מתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים.

כדי להבטיח אחזקה ושימוש נכון של הדילדו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה מבטיח הנאה מקסימלית ומחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הדילדו מסדרת Virtu הוא בחירה מעולה למי שרוצה לחוות חווית חדירה יוצאת דופן. עם עיצובו המדויק והחומרים האיכותיים, הוא מספק תענוג והנאה מושלמת בכל פעם שתשתמש בו.
3) חשוב לא לפגוע בדילדו באמצעות כלים חדים או חומרים כימיים, כך שיש להימנע משימוש בסכינים או פטישים לניקוי המוצר. יש להתייחס לדילדו בזהירות ואהבה כדי להבטיח את ארוכת חייו.

4) מומלץ לשמור את הדילדו במקום קריר ויבש על מנת למנוע נזילות או פגיעה בחומרי הבניה שלו. ניתן לשים את הדילדו בתיק או באריזה מיוחדת על מנת לשמור עליו מפגיעות חיצוניות.

5) יש לנקות את הדילדו לפני ואחרי כל שימוש בכדי לשמור על היגיינה אישית ולמנוע התפשטות חיידקים או זיהום. ניתן להשתמש במים חמים וסבון עדין או בחומר ניקוי יעודי למוצרי המין.

6) חשוב לבדוק בקפידה את המוצף והבסיס של הדילדו לפני כל שימוש, כדי לוודא שאין נזילות או פגיעות בחומרי הבניה. אם נמצאות תקלות או נזילות, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למוכר על מנת לתקן או להחליף את המוצר.

7) במידה ומתקבלים איזשהו תסמינים של גירוי או רואים תסמינים של תקלה במוצף, יש להפסיק את השימוש מיד ולפנות לרופא או למומחה בתחום הרפואה המינית.

8) יש להימנע משימוש בדילדו אם נמצאים נזקים פיזיים או תקלות במוצף, כגון חתיכות או נקודות פגיעה. ניתן לפנות ליצרן או למוכר על מנת לתקן את התקלות או להחליף את המוצר.

בסיכום, דילדו מסדרת הדילדואים Virtu הוא מוצר מדהים המתאים לגברים שרוצים ליהנות מחווית חדירה מרהיבה. בעבר אולי רק חלק מהגברים יכלו לתת לך חווית חדירה כל כך עמוקה ומרגשת, אך עם הדילדו המודרני והמתקדם הזה, תוכל להתענג על חוויה מדהימה ומרשימה. עם הטיפים לאחזקה ושימוש, תוכל להשתמש בדילדו בצורה בטוחה, נוחה ומרגשת לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי רך ואיכותי "Seven Creations – Virtu 7”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן