מידע נוסף

אביזר:דילדו כפול פרימיום

טעינה:נטען באמצעות כבל USB מצורף

מצבי רטט:9 מצבי רטט שונים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי 2:3.6 ס"מ

אורך חדירה 2:7.5 ס"מ

קוטר מירבי 1:3.1 ס"מ

אורך חדירה 1:13 ס"מ

אורך כולל:21.8 ס"מ

399.00

דילדו פרימיום מסיליקון נטען עם שתי מנועי רטט לחדירה כפולה המפיקים 9 מצבי רטט

תיאור

דילדו לחדירה כפולה העשוי מסיליקון נעים וגמיש בעל 9 מצבי רטט. הדילדו עוצב כך שניתן לשלוט לייצב אותו באמצעות שרירי רצפת האגן ללא צורך בסטרפאון. הדילדו מתאים לשימוש של חדירה אנאלית או וגינאלית של זוג נשים או אישה וגבר, הדילדו נטען באמצעות כבל USB וללא צורך בסוללות.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש בדילדו, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יעזור לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שאפשר.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. דבר זה יסייע להסרת כל סיכון לחיידקים או זיהום.

3) לאחר השטיפה, יש להניח את הדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה. השטיפה והייבוש היטבים מבטיחים שהדילדו יישמר במצב טוב ויהיה מוכן לשימוש בפעם הבאה.

4) ניתן להטמיע את הדילדו בתוך מיכל מים רותחים לכמה דקות לכדי חיטוי מלא. זה מומלץ במיוחד לאחר שימוש עם שותפים שונים או לפני השימוש בפעם הראשונה.

5) שימוש בקרם לחות או ג'ל מרגיע יכול לעזור להרגיש נוח יותר במהלך השימוש בדילדו.

6) יש להימנע משימוש בחומרי סיכה או שמנים חמים עם הדילדו, מכיוון שזה עשוי לגרום לפגיעה בחומר הסיליקון.

7) במידה ומופיעים סימנים של נזק או חלידה בדילדו, יש להפסיק את השימוש ולשקול את החלפתו.

הערה חשובה:

הדילדו מיועד לשימוש אישי ולא יש לשתף אותו עם שותפים שונים בלעדי חיטוי מקדים. יש להימנע משימוש בדילדו במקרים של תפקודיות תחושתית מוגברת או חשש מפגיעה בבריאות.

נא לקרוא את ההוראות בקפידה לפני השימוש ולשמור על הדילדו במקום יבש ומוצל בטרם השימוש הבא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו כפול נטען רוטט מסיליקון איכותי עם שלט רחוק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן