מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

אורך כולל:17.5 ס"מ

אביזר:דילדו שחור נצמד

חברה:Silexd

240.00

דילדו פרמיום העשוי מסיליקון בעל צפיפות כפולה.

תיאור

דילדו איכותי המצויד בבסיס ואקום חזק ומאפשר להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותיות בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone גודלו של הדילדו הינו כ- 17.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-15 ס"מ ובקוטר של 3.8 ס"מ.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
נקודות מרכזיות:
1. דילדו איכותי ומצויד בבסיס ואקום חזק.
2. מתאים להצמדה על מגוון משטחים ותנוחות.
3. עשוי משכבת סיליקון איכותיות עם צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית.
4. גודל הדילדו: אורך 17.5 ס"מ, חדירה 15 ס"מ, וקוטר 3.8 ס"מ.

אחזקה ושימוש:
1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי.
3. יש להתיר לדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הדילדו האיכותי והמצויד בבסיס ואקום חזק מביתנו מאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותיות בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone, המבטיחה חוויה מרהיבה ומותאמת אישית.

גודלו של הדילדו הינו כ- 17.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-15 ס"מ ובקוטר של 3.8 ס"מ, מה שהופך אותו למתאים למגוון רחב של צרכים ורצונות.

בזמן השימוש בדילדו, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. אף על פי שהדילדו עשוי מחומרים איכותיים, חשוב לקחת בחשבון ששימוש בחומרי סיכה בלבד יכול להבטיח את החוויה הטובה ביותר.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. ניקוי יסודי יעזור לשמור על ניקיון הדילדו ויאריך את חיי השימוש שלו. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה על מנת לשמור על רמת היגיינה גבוהה ולמנוע התפשטות חיידקים או כל סוג של זיהום.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור איכותי מסיליקון אורך 17.5 ס"מ Silexd Premium Silicone”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן