מידע נוסף

חברה:Toy Joy

עמידות במים:עמיד במים

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ: סיליקון

אורך כולל:15 ס"מ

אביזר:דילדו ורוד נצמד

אורך חדירה:13 ס"מ

169.00

דילדו מבית יצרנית אביזרי המין ההולנדית Toy Joy

תיאור

ToyJoy – Happy Dicks Dong 6 Inch

דילדו איכותי מבית חברת אביזרי המין ההולנדית Toy Joy. הדילדו מצויד בבסיס ואקום חזק, המאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. עשוי מ-PVC נטול חומרים רעילים, גודלו של הדילדו הינו כ-15 ס"מ באורך חדירה של כ-13 ס"מ ובקוטר של 3 ס"מ.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו על ידי מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש לטרם החזרתו לאריזה.
ToyJoy – Happy Dicks Dong 6 Inch: מאמר על דילדו איכותי

דילדו ה-Happy Dicks Dong 6 Inch של חברת Toy Joy הוא אביזר מין איכותי שבו מתמקמת הדגשה על הפרטים הקטנים. הדילדו מצויד בבסיס ואקום חזק המאפשר הצמדה על מגוון משטחים והשתמשות בתנוחות שונות. עשוי מ-Material PVC, הדילדו נטול חומרים רעילים ומגיע בגודל של כ-15 ס"מ וחדירה באורך של כ-13 ס"מ וקוטר של 3 ס"מ.

על מנת לשמור על איכותו ולהאריך את חייו המוצר, יש להתחשב בכמה הוראות חשובות. בזמן השימוש בדילדו, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, שיתרמו לחוויה מרעננת ונעימה יותר. כמו כן, לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים נקיים וסבון עדין או להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. עליך לוודא שהדילדו יתייבש היטב לפני שתחזיר אותו לאריזתו.

כמו כל מוצר איכותי, הטיפוח הנכון והשימוש הסביר יגרמו ל-Happy Dicks Dong 6 Inch להחזיק לך מעמד רב ולהמשיך לתת לך הנאה רבה בשימושים הבאים. תהנה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ורוד איכותי גודל 15 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן