מידע נוסף

אורך חדירה:13 ס"מ

אורך כולל:15 ס"מ

אביזר:דילדו נצמד

חברה:Silexd

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4.3 ס"מ

189.00

דילדו איכותי למתחילות העשוי מסיליקון בעל צפיפות כפולה להרגשה עילאית וריאליסטית.

תיאור

דילדו איכותי המצויד בבסיס ואקום חזק ומאפשר להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותיות בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone, גודלו של הדילדו הינו כ- 17.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-15 ס"מ ובקוטר של 3.8 ס"מ.

דילדו הינו מוצר איכותי ומתקדם שמספק חוויה מינית ייחודית ומהנה. הבסיס החזק והאיכותי מאפשר לך להצמיד את הדילדו על מגוון משטחים, כולל חלונות, דלתות וקירות, ולדהור עליו במגוון תנוחות שונות. זהו מוצר ייחודי המציע חוויה מינית מגוונת ומרתקת ומתאים לשימוש פרטי או משותף.

הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותית בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית Memory Silicone. הסיליקון האיכותי מבטיח רכות וגמישות מרבית, ומתאים לשימוש ארוך טווח. בנוסף, הגודל המתאים של הדילדו (כ- 17.5 ס"מ) והאורך החדירה (כ-15 ס"מ) מספקים חווית הנאה מינית מרתקת ומרגשת.

הדילדו מגיע עם בסיס ואקום חזק המאפשר להצמידו על מגוון משטחים ולהנות מחווית הנאה מינית בצורה יעילה ונוחה. כל מי שמחפש דילדו איכותי, יעיל ומרתק, הדילדו הזה הוא הבחירה המושלמת.
דילדו איכותי המצויד בבסיס ואקום חזק הוא פתרון מעולה לכל מי שמחפש חוויה מהנה ומרגיעה. הדילדו מאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות.

הדילדו עשוי משכבת סיליקון איכותית בעלת צפיפות כפולה בטכנולוגיה חדשנית שנקראת Memory Silicone. התכונות הייחודיות של הסיליקון מאפשרות חוויה מרגיעה ונעימה בזמן השימוש.

הדילדו מגיע בגודל של כ- 17.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-15 ס"מ, ובקוטר של 3.8 ס"מ. גודל זה נותן לך את היכולת להתאים את הדילדו לצרכים האישיים שלך וליהנות מחווית שימוש אישית ומותאמת.

הבסיס ואקום החזק מבטיח יציבות מירבית בזמן השימוש. תוכל להצמיד את הדילדו על משטחים שונים כמו קירות, דלתות או מיטות, ולהתנועע עליו בכל תנוחה שתבחר.

אם אתה מחפש חוויה מרגיעה ומהנה, דילדו האיכותי עם הבסיס ואקום החזק הוא הפתרון המושלם עבורך. כעת תוכל ליהנות מעיסוי והתפנקות בכל זמן ובכל מקום שתבחר. הזמן עכשיו את דילדו האיכותי ותענוגות השימוש בו ימשיכו ללטף אותך לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו איכותי מסיליקון גודל 15 ס"מ Silexd Premium Silicone”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן