דילדו איכותי סיליקון LifeLike באורך 20.3 ס"מ XR Brands – Big Shot Rotating Remote Control Silicone Dildo

260.00

דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ צבע גוף תוצרת ארצות הברית.

תיאור

הדילדו המסתובב והרוטט של Big Shot נוצר כדי להעניק לך תחושה פנימית ייחודית. הוא מצויד ב-7 מצבי סיבוב ו-3 מצבי רטט כדי שתוכל לשחק איתו ולמצוא את השילוב המושלם של ערבוב ורטט שמתאים לך.

הדילדו עשוי משי סיליקון אולטרה-פרימיום ונעים וקל על העור. הצורה והמרקם שלו מעוצבים בצורה ריאליסטית כדי לחקות את הדבר האמיתי כמה שיותר. גם השלט האלחוטי של הדילדו מאפשר לך לשלוט בו בקלות ובנוחות.

הדילדו עמיד למים, כך שאת יכולה להשתמש בו גם במקלחת. ניקוי הדילדו נעשה בקלות עם מים חמימים וסבון עדין או חומר לניקוי צעצועים.

הדילדו של Big Shot תואם עם חומרי סיכה על בסיס מים, אך יש להימנע משימוש עם סיכה על בסיס סיליקון.

בסיס הדילדו נצמד לכל משטח חלק ושטוח, והוא מתאים גם לשימוש עם רתמות רצועות.

הדילדו נטען באמצעות USB וקל לשימוש ולטעינה.

כל מוצרי Curve Toys נוצרים עם חומרים ידידותיים לגוף ונבדקים עבור פונקציונליות מעולה. Curve Toys הוא השילוב המושלם של תשוקה, יצירתיות וניסיון בייצור מוצרים למבוגרים.

מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף היטב את הדילדו לאחר השימוש במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי.
3) כדי לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר, מומלץ לאחסן אותו בנרתיק או בקופסא נפרדת מכל חומרים אחרים.

4) יש להימנע משימוש בסיכה על בסיס סיליקון כדי למנוע נזק לחומר הסיכה.

5) במידת הצורך, ניתן להשתמש בכפתור ההפעלה של הדילדו כדי לשלוט בכל פונקציה.

6) ניתן לטעון את הדילדו באמצעות חיבור USB, ומומלץ לטעון ולסחור אותו בכל פעם שאתה במצב רוח.

7) הדילדו עמיד למים, מה שמאפשר שימוש בו במקלחת וניקוי קל עם מים חמימים וסבון עדין או חומר לניקוי צעצועים.

8) מומלץ להשתמש בדילדו ביחד עם השלט האלחוטי שמגיע עימו, כדי לשלוט בו במהלך השימוש ולהפעיל את הפונקציות השונות בקלות.

Curve Toys היא חברה ידועה בנוסחאות הקנייניות שלהם המשמשות ליצירת הדילדו והצעצועים למבוגרים הטובים ביותר. המוצרים שלהם עשויים מחומרים ידידותיים לגוף, נטולי פתלטים וברמה הגבוהה ביותר. כל המוצרים עוברים בדיקות פונקציונליות מעולות על מנת להבטיח את הערך, האיכות והחדשנות שלהם.

בקיצור, Curve Toys היא המותג המוביל בתחום הצעצועים למבוגרים, המשלבת תשוקה, יצירתיות וניסיון. מומחים עם שנים רבות של ניסיון מצטברות בייצור המוצרים, והם מבטיחים חווית שימוש מענגת ואיכותית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו איכותי סיליקון LifeLike באורך 20.3 ס"מ XR Brands – Big Shot Rotating Remote Control Silicone Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן