דילדו איכותי מסיליקון זוהר בחושך גודל 17.7 ס"מ XR Brands – Lollicock Glow-In-The-Dark Silicone Dildo

מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:דילדו זוהר בחושך

אורך כולל:17.78 ס"מ

אורך חדירה:16.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

260.00

דילדו פרימיום ריאליסטי ענקי במיוחד צבע גוף תוצרת ארצות הברית .

תיאור

המאמר מתאר את הדילדו הסגלגל הצבעוני והזוהר בצורה ריאליסטית. המאמר מדגיש את חשיבות הדילדו ומציין שלעולם אין לאבד אותו בחושך או לפשפש בדרכך להנאה. הוא מומלץ כסקסית קטנה לשקית הטריקים הסקסית שלך ומתאים לשימוש עם בן/בת הזוג שלך. הדילדו עשוי מסיליקון פרמיום יציב אך גמיש ונטול פתלטים. יש להשתמש בו עם חומרי סיכה על בסיס מים ולהטעין אותו באור השמש או באור UV כדי שיזהר בחושך. המאמר מציין את המידות השונות של הדילדו ואת חומרי הצבע הזוהרים שלו. נוסף לכך, המאמר מציין את התכונות העיקריות של הדילדו, כגון הזוהר בחושך, המוצקות והגמישות שלו והתאמתו לרתמות רצועה. בנוסף, המאמר מציין את האחזקה והשימוש המומלצים עבור הדילדו.
"טיפים והמלצות לשימוש בדילדו זוהר בחושך"

1. לפני השימוש, טעני את הדילדו באור השמש או באור UV כך שהוא יזהה בחושך. תכניסי את הדילדו למקום שמספק תאורה מספקת כמה שיותר זמן על מנת להעצים את הזוהר שלו.

2. לפני השימוש, וודאי שאת משתמשת בחומרי סיכה שהם על בסיס מים. יש למרוח את החומר סיכה על הדילדו ועל העור שלך לפני ההכנסה.

3. בזמן השימוש, נשמי עמוק בזמן שאת מכניסה את הדילדו פנימה כך שהוא ישפר את ההנאה שלך בכל נשימה עמוקה.

4. תתחילי להזיז את הירכיים שלך ותן לדילדו להתכופף ולהתכופף עם התנועות שלך. זה יגרום לו לחדור עמוק יותר בתוך הגוף ולהגביר את התחושות המרעננות.

5. כאשר האורות מופחתות או כבויות לחלוטין, תיהני מהאופן שבו האור הזוהר מאיר את גופך ומטיל צללים מיסטיים על העור שלך. זה יכול להוסיף אווירה רומנטית ומסתורית לחוויה שלך.

6. לאחר השימוש, שטפי את הדילדו יסודית והניחי לו להתייבש לפני שתחזירי אותו לאריזה. טעני אותו באור השמש עד לפעם הבאה שלך.

כיום, דילדו זוהר בחושך הפך לפופולרי ולמוצר סקסי ומרתק לנשים. בעזרת הטיפים הללו, תוכלי ליהנות מחוויה מרעננת ומרגשת יותר עם הדילדו שלך. אל תאבדי אותו בחושך או תפשפשי בדרכך אל ההנאה שלך, אלא תיהני מכל רגע עם הדילדו הזוהר הזה המעניק לך תחושות ייחודיות ומרעננות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו איכותי מסיליקון זוהר בחושך גודל 17.7 ס"מ XR Brands – Lollicock Glow-In-The-Dark Silicone Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן