דילדו איכותי מסיליקון גודל 17.5 ס"מ XR Brands – Real Swirl Realistic Silicone Dildo

240.00

דילדו איכותי מסיליקון תוצרת ארצות הברית .

תיאור

הוסיפו יופי לחיי המין שלכם עם הדילדו המעורפל והמדהים הזה! הוורידים הריאליסטיים והעטרה הגדולה בחלק העליון של האיבר מוסיפים להנאה שמציעות המערבולות הצבעוניות כשהן מתערבבות עם הלבן החלבי. עם עיצוב ייחודי כמו זה, הוא בטוח יבלוט באוסף שלך ויהפוך לאהוב חדש! עשוי מסיליקון פרימיום, דילדו נטול פתלאטים ובטוח לגוף מושלם עם חומרי סיכה על בסיס מים והוא יציב אך חלק וגמיש כמשי. עם בסיס כוס יניקה רחב, מאוגן, הוא מושלם לרכיבות סולו. שלבו את זה עם רתמה תואמת למשחקי חדירות.

קחו את הדילדו המדהים הזה ותפסו את חומר הסיכה האהובה עליכם על בסיס מים וכל צעצוע אחר שתרצו ליהנות ממנו. כשהכל הסקסי שלכם מסודר, החליקו את הדונג הזה פנימה ותיהנו מההיקף והאורך של הדילדו הריאליסטי הזה. הזמינו את בן/בת הזוג שלכם וחברו אותו עם רתמה והוסיפו כמה פריטים סגולים שיתאימו לדונג הצבעוני לאנסמבל חושני, ייחודי וסקסי!

מידות:
אורך כולל: 17.5 ס"מ
אורך ניתן להחדרה: 15.2 ס"מ
קוטר ההחדרה הצר ביותר: 3.5 ס"מ
קוטר ההחדרה הרחב ביותר: 3.9 ס"מ

חומרים: סיליקון

הערה: השתמשו רק בחומרי סיכה על בסיס מים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תכונות עיקריות:
– עיצוב מערבולת ייחודי: המערבולות המדהימות והצבעוניות מתערבבות עם הלבן החלבי לעיצוב ייחודי ואמנותי שבטוח יבלוט באוסף הצעצועים שלכם ויהפוך לאהוב חדש! הצורה הריאליסטית מוסיפה להנאה גם כן עם פיר וריד ועטרה גדולה בחלק העליון.
– תואם רתמה ורצועה: שלבו עם כל רתמה תואמת להצמדה שובבה ומשחק רצועות סקסי!
– בסיס כוס יניקה: תהנו לבד על ידי הנחת בסיס כוס היניקה החזק על כל משטח שטוח כדי לרכוב ולהקפיץ עליו!
– סיליקון פרימיום: עשוי מסיליקון פרימיום ללא פתלטים, דילדו זה חלק כמשי ובטוח לגוף לשימוש.

הוראות שימוש ותחזוקה:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בלבד להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
"הדילדו המעורפל והמדהים שיחזיר את היופי לחיי המין שלך!

אם אתה מחפש דילדו שיתאים לאוסף שלך ויגרום לך להתאהב מחדש, הדילדו הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. בעיצובו הייחודי, הוא מוסיף יופי עם המערבולות הצבעוניות המדהימות שמתערבבות עם הלבן החלבי. העיטור הגדול בחלק העליון של האיבר מוסיף גם פיר וריד שישדרג את החוויה החושנית שלך.

הדילדו מעשי וגמיש, עשוי מסיליקון פרימיום נטול פתלאטים. הוא מציע חומרי סיכה על בסיס מים, כך שהוא בטוח לשימוש ומתאים לגוף מושלם. בנוסף, הדילדו כולל בסיס כוס יניקה רחב ומאוגן, שיאפשר לך לנצל אותו גם לרכיבות סולו.

אתה יכול לשלב את הדילדו המדהים הזה עם רתמה תואמת ולהוסיף פריטים סקסיים נוספים שיתאימו לדונג הצבעוני ויתן לך אנסמבל חושני, ייחודי וסקסי.

מידות הדילדו:
– אורך כולל: 17.5 ס"מ
– אורך ניתן להחדרה: 15.2 ס"מ
– קוטר ההחדרה הצר ביותר: 3.5 ס"מ
– קוטר ההחדרה הרחב ביותר: 3.9 ס"מ

כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש רק בחומרי סיכה על בסיס מים.

אם אתה מחפש צעצוע סקסי שיתאים לך ויאפשר לך ליהנות מחומר הסיכה האהוב עליך ומכל צעצוע אחר שתרצה, הדילדו הזה הוא הבחירה הנכונה עבורך. תפס את חומר הסיכה האהוב עליך והחליקו את הדילדו לתוך גופך כדי ליהנות מהאורך וההיקף המדהימים שלו.

אל תחמיא לעצמך רק בדילדו המדהים הזה, אלא גם הזמין את בן/בת הזוג שלך ושלבו רתמה תואמת ופריטים סקסיים נוספים. ביחד, תיצרו אנסמבל חושני שיגרום לכם לחוות רגעים לא נשכחים.

אל תחמיא לעצמך רק בדילדו המדהים הזה, אלא גם הזמין את בן/בת הזוג שלך ושלבו רתמה תואמת ופריטים סקסיים נוספים. ביחד, תיצרו אנסמבל חושני שיגרום לכם לחוות רגעים לא נשכחים.

אל תשכח לשטוף היטב את הדילדו לאחר השימוש, בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי, כדי לשמור על ניקיון ותחזוקה מקצועיים.

הוסיפו יופי והנאה לחיי המין שלכם עם הדילדו המעורפל והמדהים הזה. אל תחכו והזמינו אותו עכשיו!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו איכותי מסיליקון גודל 17.5 ס"מ XR Brands – Real Swirl Realistic Silicone Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן