מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:רוקט פוקט

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:12.9 ס"מ

עשוי מ:ABS

עמידות במים: עמיד למים

סוללה:1 סוללה אצבע AA

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים, סיליקון ושמן

155.00

רוקט פוקט איכותי המפיק  10 מצבי רטט שונים מבית יצרנית אביזרי המין NMC.

תיאור

הרוקט פוקט הוא מוצר איכותי ועמיד במים מבית חברת אביזרי המין המובילה NMC. הוא מתגאה בארבעה ראשים מתחלפים המאפשרים למשתמשים ליהנות מחוויה שונה בכל שימוש. הרוקט פוקט מציע 10 מקצבי רטט שונים המחזקים את ההנאה שלכם. הוא נוח לשימוש וקל להסתרה, ולכן הוא פתרון מצוין לנשים המחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה. המוצר גם משמש לגברים המעוניינים להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי המעניק גיוון ושדרוג לחיי המין שלהם.

בכדי לשמור על המוצר ולהבטיח את השימוש הטוב ביותר, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים במהלך השימוש, כך תוכלו ליהנות מהנאה מרבית ולהגביר את התחושה שאתם מרגישים.

2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללה ולשטוף את הרוקט פוקט בעזרת מים נקיים ומעט סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את המוצר להתייבש לפני שהוא נשמר בקופסא.

באמצעות הטיפים הללו, תוכלו להבטיח שהרוקט פוקט שלכם יישאר במצב מעולה ותוכלו להמשיך ליהנות מהאיכות והתפקוד המדהימים שלו.

הרוקט פוקט מגיע עם סוללה נטענת המספיקה לשימוש ממושך ונוח. הסוללה נטענת באמצעות כבל USB וניתן לטעון אותה בקלות בכל מקום ובכל זמן. כמו כן, הרוקט פוקט מגיע עם תיק נשיאה עמיד במים, המאפשר לך להסתיר אותו בצורה נוחה ומאובטחת. התיק גם מסייע בשמירה על הרוקט פוקט נקי ומוגן מפני נזילות ואבק, ומסייע בשמירה על פרטיותך ופרטיות האחרים.

הרוקט פוקט מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, המבטיחים אורך חיי שימוש ארוך ומקסימום תפוקה. כמו כן, הרוקט פוקט עמיד במים ומתאים לשימוש במקלחת או באמבט.

הרוקט פוקט הוא אביזר מין מושלם לשדרוג החייה המינית ולהענקת הנאה מינית מרהיבה. השימוש ברוקט פוקט מספק תחושות חדשות ומרגשות בכל שימוש, ומאפשר לך להתפנק ולהעניק לך ולפרטנר שלך חוויה מינית מושלמת ומרגשת. הרוקט פוקט מתאים לשימוש עצמי או לשימוש משותף עם פרטנר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט 10 מצבי רטט vibrating 10 functions”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן