מכונת סקס קומפקטית נטענת עם שלט רחוק Lux Fetish – Sex Machine

מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:מכונת סקס ניידת

עשוי מ:סיליקון / ABS

1,100.00

מכונת סקס קומפקטית נטענת עם שלט רחוק מבית Lux Fetish האמריקאית והמובילה בעולם.

תיאור

מכשיר הסקס הנייד – תתן בה חבטות מענגות לעצמך

את יכולה לחוות חבטות מענגות ולהתענג בלי צורך בבן זוג. המכונת הסקס הקומפקטית הנטענת והמתופעלת באמצעות שלט רחוק תעניק לך את החוויה המשוגעת שאת חולמת עליה. המכשיר כולל שני דילדו ריאליסטיים העשויים מסיליקון, המספקים גירוי דחף רב עוצמה שקל לשלוט בו בעזרת השלט האלחוטי המצורף. בנוסף, המכונה מתיישבת בקלות על מגוון משטחים חלקים בזכות כוס היניקה העגולה והשטוחה. תוכלי למקם את המכונה בזווית הרצויה וליהנות מחווית המין המפנקת ביותר. הדילדו הניתנים להסרה קלים לניקוי ועשויים מסיליקון היגייני. בנוסף, המכונה ניידת וקומפקטית, מה שמאפשר לך ליהנות מהמענה האורגזמי בכל מקום ובכל זמן שתבחרי.

שלט רחוק אלחוטי להנאה ללא ידיים
מבצע פעולת דחיפה עוצמתית
כולל 2 אביזרי סיליקון פרימיום עם צורה ריאליסטית
התאימו את המכשיר לזווית המושלמת על ידי סיבוב כפתור הנוח בבסיסו של המכשיר.
בסיס כוס היניקה מספק אחיזה בטוחה ומירבית ברוב המשטחים השטוחים
מיועד לשימוש סולו או עם בן זוג
נייד אשר ידידותי מאוד לנשיאה לנסיעות וקל לאחסון הודות לגודלו הקומפקטי.

הוראות אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אני רוצה להציע מספר נוסף של יתרונות והוראות שימוש עבור המכונת הסקס הקומפקטית הנטענת:

יתרונות:
1. חוויה מענגת בלתי רגילה: המכונה הזו מספקת דחף רב עוצמה המביא לתחושות אורגזמה מרהיבות. את יכולה לחוות את התענוג הזה לבד או יחד עם בן זוגך, מאפשר לך להתענג ולהתרגש באופן מוחלט.

2. שליטה מלאה בתחושות: השלט הרחוק המצורף מאפשר לך לשלוט בעוצמת הדחיפה ובמהירות הסיבוב של המכונה. בכך, את משתלטת על החוויה ותוכל להתאים אותה לצרכיך האישיים.

3. חומרים איכותיים ונוחים: המכונה מגיעה עם שני חיבורי דילדו ריאליסטיים עשויים מסיליקון היגייני באיכות מעולה. הם ניתנים להסרה ולניקוי קל, ומספקים חוויה ריאליסטית ומרהיבה.

4. קל ונייד: המכונה הנטענת והקומפקטית הזו קלה לנשיאה ומאפשרת לך להעביר את החוויה האורגזמית לכל מקום שתרצי. בנוסף, היא נוחה לאחסון וניתנת לכמסה בדיסקרטיות.

הוראות שימוש:
1. השתמש בחומרי סיכה: כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. הם יכולים לשדרג את החוויה ולהבטיח חוויה טובה יותר.

2. ניקוי הדילדו: לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים ובמעט סבון או להשתמש במגבונים ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. יש לוודא שהוא נקי ויבש לפני השימוש הבא.

בסיכום, מכונת הסקס הקומפקטית הנטענת היא פתרון מעולה לנשים שמחפשות להנות מחווית תענוג מרהיבה בכל עת ובכל מקום. היא מספקת שליטה מלאה בתחושות ומגוון נוסף של אביזרים ותכונות המבטיחות חוויה איכותית ומרהיבה. יחד עם זאת, חשוב להשתמש בהוראות השימוש ובתחזוקה נכונים כדי להבטיח תוצאות טובות וארוכות טווח.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכונת סקס קומפקטית נטענת עם שלט רחוק Lux Fetish – Sex Machine”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן