129.00

רוקט פוקט איכותי מסדרת My Secret של מותג אביזרי המין האמריקאי Screaming O.

המלאי אזל

תיאור

רוקט פוקט איכותי מסדרת אביזרי המין My Secret של מותג אביזרי המין האמריקאי המוביל Screaming O הוא מוצר מושלם לנשים שרוצות ליהנות מרגעי הנאה בצורה סודית ונוחה. המוצר מעוצב בצורה של שפתון, מה שמאפשר לנשים לשמור על דיסקרטיות מקסימלית בעת השימוש ואיחסון.

הרוקט פוקט מצויד במנוע מתקדם שמאפשר רטט חזק ומהיר. כמו כן, הוא עמיד בפני מים, מה שמאפשר לנשים ליהנות מערבובים והנאה גם במקלחת או באמבטיה.

לקצה הויברטור עשוי חומר רך ונעים, המספק מגע מפנק ונעים יותר.

בנוסף, חשוב לשמור על הרוקט פוקט כדי להבטיח חווית שימוש טובה וארוכה יותר. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה החוויתית. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הרוקט פוקט במים נקיים וסבון עדין, ולהתיר לו להתייבש לפני החזרה לקופסא.

בקצה הקטן והקומפקטי שלו, רוקט פוקט מציע חוויה מינית מהנה ומרגשת, והוא מושלם לשימוש בכל מקום ובכל זמן.
3) כדי לשמור על המוצר במצב הטוב ביותר, מומלץ לאחסן את הרוקט פוקט בקופסא או בתיק סגור ולהימנע ממגע עם מוצרים חדים או חומרים כימיים שעשויים לפגוע בחומרי הבנין שלו.

4) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט בזמן היריון או בעת נוכחות פציעות באזור המין.

5) כל מוצר מין יש להשתמש בו בצורה אישית ולשמור על ניקיונו לפני ואחרי השימוש.

6) מומלץ לקרוא את הוראות השימוש והאחזקה של המוצר לפני השימוש על מנת להבטיח את השימוש התקין והבטיחות המקסימלית.

 

בסיכום, רוקט פוקט מסדרת My Secret של Screaming O הוא מוצר איכותי ודיסקרטי המתאים לנשים שמחפשות חוויה מינית מהנה ומרעננת. עם השימוש המתאים והאחזקה הנכונה, ניתן להבטיח את השימור של המוצר לאורך זמן וליהנות ממנו בשלמותו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט ליפסטיק”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן