סטרפאון ריאליסטי למתחילות 13 ס"מ Excellent power – Sexxbian

מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם 10 מצבי רטט.

מותג:Excellent Power

עשוי מ:PVC + ABS

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA (כלולות)

קוטר מירבי:כ-4 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

אורך כולל:15.8 ס"מ

429.00

סטרפ און איכותי הכולל ויברטור ריאליסטי של מותג אביזרי המין Excellent Power

תיאור

סטרפ און מקצועי של מותג Excellent Power – הסטרפ און Sexxbian

הסטרפ און Sexxbian של Excellent Power הוא אחד מהסטרפ אונים המובילים והנוחים ביותר בעולם. הוא מציע רצועות רחבות מתכווננות במיוחד, התומכות במקוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ. הרצועות עשויות מחומר דמוי עור איכותי ועמיד במיוחד, המאפשר לך ליהנות מחווית סקס אגרסיבית מאוד.

בנוסף, הסטרפ און מצויד בויברטור דק וקומפקטי שמציע 10 מצבי רטט שונים לבחירה. תוכל לשלוט בכל המצבים בקלות ובנוחות באמצעות השלט המצורף.

הסטרפ און מצויד גם בטבעת מתכת עמידה במיוחד, המתאימה לרוב סוגי הדילדואים.

אצלנו באתר תוכל למצוא מגוון רחב של סטרפ-אונים, במבחר גדלים שונים ובאיכות מעולה.

בחרו בסטרפ און Sexxbian של Excellent Power ותיהנו מחווית סקס מרהיבה ומהנה.
אביזרי המין הם חלק חשוב בחיי המין שלנו ואיכותם יכולה להשפיע על חווית המין שלנו. סטרפ און הוא אחד מהמוצרים המובילים של מותג Excellent Power ובפרט הדגם שלהם ה-Sexxbian הוא סטרפ און מקצועי שמוצע בשוק היום.

הסטרפ און ה-Sexxbian מתאפיין בנוחות ותמיכה מרבית בזכות הרצועות הרחבות המתכווננות במיוחד. רצועות אלו מתאימות למקוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ, מספקות תמיכה נוספת ומסייעות בחווית השימוש. הרצועות עשויות מחומר דמוי עור איכותי ועמיד במיוחד, מה שמאפשר לך ליהנות מסקס אגרסיבי וסוער במיוחד.

בנוסף, הסטרפ און מצויד בויברטור דק המאפשר לך לבחור מתוך 10 מצבי רטט שונים בקלות ובנוחות באמצעות השלט המצורף. כך, תוכל להתאים את הרטט לצרכיך ולהתרכז בחווית המין שלך.

הסטרפ און כולל גם טבעת מתכת עמידה במיוחד שמתאימה לרוב סוגי הדילדואים, מה שמבטיח שתוכל להשתמש בו עם הדילדו המועדף עליך.

באתר שלנו תוכל למצוא מגוון רחב של סטרפ-און, כולל את ה-Sexxbian, במבחר גדלים שונים ובאותה רתמה איכותית. עם מוצרים מקצועיים כמו אלו, תוכל להבטיח לעצמך חווית מין מרהיבה ומותאמת אישית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון ריאליסטי למתחילות 13 ס"מ Excellent power – Sexxbian”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן