מידע נוסף

אביזר:סטרפ און עם 10 מצבי רטט.

מותג:Excellent Power

עשוי מ:PVC + ABS

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA (כלולות)

קוטר מירבי:כ-4 ס"מ

אורך חדירה:כ-19 ס"מ

אורך כולל:כ-21 ס"מ

469.00

סטרפ און איכותי הכולל ויברטור ריאליסטי מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC)

תיאור

סטרפ און מקצועי של מותג Excellent Power – סקסיביאן

הסטרפ און Sexxbian של Excellent Power הוא אחד מהסטרפ אונים המובילים בעולם. הוא מציע חווית נוחות מרשימה בזכות רצועות רחבות מתכווננות במיוחד. הרצועות מתאימות לקוטר גוף של 63 ס"מ עד 132 ס"מ ומספקות תמיכה נוספת למשתמש. בנוסף, הן עשויות מחומר דמוי עור איכותי ועמיד, שמאפשר הפעלה נוחה וגם סקס אגרסיבי מאוד.

הסטרפ און מגוון המוצרים של Excellent Power מצויד בויברטור דק באורך חדירה של כ-19 ס"מ. הויברטור מציע 10 מצבי רטט שונים, שניתן לבחור בקלות ובנוחות באמצעות השלט המצורף. כל סוגי הדילדואים של הסטרפ און מתאימים לטבעת מתכת עמידה במיוחד המגוון במבחר המוצרים.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סטרפ-אונים במבחר גדלים שונים, כל אחד מהם מיוצר באיכות גבוהה ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לסטרפ און Sexxbian של Excellent Power תהיה לך חוויה עסקית מרהיבה ומרוצה.
הסטרפ און המקצועי של מותג אביזרי המין Excellent Power מהווה פתרון מושלם למי שמחפש סטרפ און ברמה הכי גבוהה. הסטרפ און ה- Sexxbian של המותג מכניס אותך לעולם של תענוגות מיניים בלתי נשכחים.

מה גורם לסטרפ און הזה להיות כל כך ייחודי? התשובה היא פשוטה – הרצועות. הסטרפ און ה- Sexxbian מגיע עם רצועות רחבות מתכווננות במיוחד, שלוקחות בחשבון קוטר של 63 ס"מ ועד קוטר גוף של 132 ס"מ. הרצועות האיכותיות מאוד, מעשה דמוי עור, מאפשרות לך להתאים את הסטרפ און בצורה מושלמת לגוף שלך. בנוסף, הרצועות מעניקות תמיכה נוספת ומאפשרות לך ליהנות מחוויה נוחה ומהנה.

הסטרפ און המגיע עם ויברטור מצורף, שמעניק לך עוד יותר עננות בחוויה המינית שלך. הויברטור הדק והבאורך של כ-19 ס"מ מאפשר לך לחדור לתוך עומק התענוגים ולחוות רגעים פיתויים. עם 10 מצבי רטט שונים, הניתנים לבחירה בקלות ונוחות באמצעות השלט המצורף, תוכל למצוא את הסטטוס המתאים לך בכל רגע נתון.

לסטרפ און הזה יתרון נוסף – טבעת מתכת עמידה במיוחד, המתאימה לרוב סוגי הדילדואים. זה אומר שתוכל להתאים את הסטרפ און לדילדו המועדף עליך ולחוות את התענוגות המיניות בדיוק כפי שתרצה.

אצלנו באתר תוכל למצוא מגוון רחב של סטרפ-און במבחר גדלים שונים ובאיכות מעולה. אנו מבטיחים לך חוויה מינית מושלמת ואיכותית עם הסטרפ און המקצועי שלנו.

כל מוצרי Excellent Power מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בתקנים יוקרתיים. אנו מבטיחים עמידות ואיכות מעולה של כל המוצרים שלנו.

אל תחמיא לעצמך בסטרפ און רגיל, בחר בסטרפ און המקצועי של Excellent Power ותחווה את התענוגות המיניות בצורה לא רגילה. הזמינו עכשיו ותשדרגו את חיי המין שלכם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון ריאליסטי 19 ס"מ Excellent power – Sexxbian”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן