הלהיט הישראלי ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם ריבת חלב Perfect Glide

מידע נוסף

כמות:130 גרם

תכשיר:ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם ריבת חלב

מותג:Perfect glide

49.00

ג’ל סיכה איכותי מתחמם על בסיס מים בטעם ריבת חלב שייעשה פלאים בחדר המיטות.

תיאור

ג'ל סיכה מתחמם על בסיס מים בטעם ריבת חלב המיועד לזוגות המעוניינים ליהנות יותר בעת קיום מין אוראלי. המוצר הינו בעל פורמולה ייחודית לאלו המעוניינים לחמם את האווירה ולשדרג את החוויה בחדר המיטות, גל הסיכוך מתחמם בעדינות בעת נשיפה קלה על החומר, פשוט מרחו מעט על האיזור אותו אתם מעוניינים לגרות ונשפו עליו והוא מתחמם עוד יותר. הג'ל נח לשימוש, קל לשטיפה, אינו משאיר כתמים ובטוח לשימוש עם קונדום.

המוצר באישור משרד הבריאות הישראלי.
הג'ל סיכה המתחמם הפך להיות להיט בישראל! מי מתוךנו לא חלם על חוויה מינית מושלמת ומרגשת יותר? עכשיו, עם הג'ל סיכה המתחמם, החלום הזה יכול להתממש.

הג'ל סיכה הוא מוצר חדשני שמביא לזוגות את החוויה המינית לרמה חדשה. בזכות הטכנולוגיה הייחודית שלו, הג'ל סיכה מתחמם על בסיס מים וטעם ריבת חלב משובח. הוא פועל על ידי נשיפה קלה על החומר, ובעדינות מתחמם ומעניק חום מפתיע ומרגש.

השימוש בג'ל סיכה הוא פשוט ונוח. עליך רק למרוח מעט על האיזור אותו אתה מעוניין לגרות, ולנשוף עליו. הג'ל יתחמם עוד יותר ויאפשר לך לחוות חוויה מינית חם ומרגש. ומה שחשוב, הג'ל סיכה אינו משאיר כתמים ומאושר לשימוש עם קונדום.

המוצר עבר אישור משרד הבריאות הישראלי, מה שמבטיח את איכותו ובטיחותו לשימוש. אז אל תחמיאו על הזוגות שמווים על הג'ל סיכה המתחמם, והצטרפו גם אתם למגמה החדשה בסצנת המינית בישראל.

בואו ותרגישו את החום המרגש של הג'ל סיכה המתחמם ושדרגו את חוויית המין האוראלית שלכם. הג'ל סיכה הוא הפתרון המושלם לזוגות שרוצים להנות יותר ולתת לחייהם המיניים ברקע חדש ומרתק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הלהיט הישראלי ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם ריבת חלב Perfect Glide”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן