מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

940.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

תיאור

The Classic Rabbit הוא אחד מעשרת הויברטורים המתקדמים והנמכרים ביותר בעולם היום. מוצר זה הוא פיתוח חדשני של The Rabbit Company, חברת המותג האמריקאית המובילה בתחום הסקס טויס.

הויברטור עשוי מחומרי גלם מתקדמים ואיכותיים, והוא מסוגל לספק חוויה מרהיבה ומהנה. הוא מופעל על ידי כבל USB שמספק כוח גבוה ומסוגל לספק שימוש ממושך ועז במשך זמן רב.

הויברטור מגוון ב-6 מקצבים ו-6 מהירויות שונות, מה שמאפשר למשתמשת לבחור את הספיק שמתאים לה ולהתאים את החוויה לצרכיה האישיים.

עיצובו הקלאסי של הויברטור מאפשר למשתמשת ליהנות מעינוג הדגדגן ונקודת ה-G-spot בו זמנית. בנוסף, הויברטור זמין במידות אידאליות ומיועד במיוחד לנשים המחפשות מוצר מתקדם ואיכותי.

כדי לשמור על הויברטור במצב טוב ונקי, מומלץ לשטוף אותו במים וסבון או במגבונים ניקוי מיוחדים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבה של אזור הטעינה. לאחר מכן, יש לייבש את הויברטור לפני המצבה בקופסא.

The Classic Rabbit הוא הויברטור הייחודי והאיכותי ביותר שתוכלי למצוא בשוק היום. הוא מתאים לכל אחת שמחפשת חוויה מינית מרהיבה ופנטזיה עם מוצר יוקרתי ומתקדם.
The Classic Rabbit הוא ויברטור מוביל בשוק המוצרים המיניים, והוא מיוצר על ידי המותג האמריקאי The Rabbit Company. הויברטור הזה מוכר בעיקר בזכות החומרים החדישים ממנו הוא עשוי ובזכות המנוע החזק שלו. הוא מגיע עם כבל USB לטעינה, והוא מצויד בששה מקצבים שונים בששה מהירויות שונות, כך שלכל אחת יש את ההתאמה המושלמת עבורה. העיצוב הקלאסי שלו מאפשר לנשים ליהנות משני סוגים שונים של ענוג בו זמנית – הדגדגן ונקודת ה-G-spot. בנוסף, המידות של הויברטור יוצאות דופן, כך שהוא מומלץ במיוחד למתחילות שרוצות לחוות חוויה מתקדמת ביותר. אם אתה גבר שמעוניין להפנק את האישה שלך, הויברטור הזה הוא המתנה המושלמת עבורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי נטען החזק ביותר בעולם The Rabbit Company – The Classic Rabbit”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן