מידע נוסף

מותג:Smile

אביזר:ויברטור יוקרתי

עשוי מ:סיליקון

מצבי רטט:7 מצבי רטט / 3 מצבי סיבוב

אורך כולל:27.7 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי:4.3 ס"מ

עמידות למים:עמיד להתזה

סוללות:3 AA

חומרי סיכה מתאמים:חומר סיכה בסיס מים

530.00

Delight – ויברטור מאלץ אורגזמה פרימיום עשוי סיליקון מסדרת הפרימיום Vibe Therapy של המותג Seven Creations.

תיאור

מומלץ להשתמש בויברטור סיליקוני יוקרתי המציע 7 מצבי רטט שונים ו-3 מהירויות סיבוב. הוא מעניק עיסוי דגדגן והנרתיק בו זמנית, ומתאים לנשים מנוסות וגם למתחילות. העוצמה של הרטט בינונית והוא מתאים לשימוש מהנה ועמיד לאורך שנים.

לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
3) יש לייבא את הויברטור בצורה יסודית ולהימנע מפני נזקים פוטנציאליים. כדי לעשות זאת, מומלץ לשמור עליו בתיק או בקופסת אחסון מיוחדת עם מרקם רך, כך שהוא לא יישבר או יתאושש במהלך הובלה או אחסון.
4) יש לוודא שהוא מתנע ופועל כראוי לפני כל שימוש. במידה ונמצאו כל סימני נזק או תקלה, יש להימנע משימוש ולפנות ליצרן או למוכר לקבלת תיקון או החלפה.
5) יש להרחיק את הויברטור מאיזורים חמים ורטובים ולא לחשוף אותו לנוזלים או כימיקלים כבדים שיכולים לפגוע בחומרי הבניה שלו.
6) כל פעם שאתה משתמש בויברטור, יש לוודא שהוא מחובר נכון לחשמל ושהכבלים והחיבורים אינם פגומים.
7) מומלץ לא להשתמש בויברטור לזמן ממושך מדי ולהפסיק את השימוש אם מופיע כאב או תחושת חולשה.
8) יש לשמור על ניקיון הויברטור על מנת להבטיח את בריאותך והיגיינת השימוש. ניתן לנקות את הויברטור בעזרת מגבת לחה או חומר ניקוי אישי לאביזרי מין.
9) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של הריון, לידה או לאחר ניתוחים באיזור האיברים המיניים.

השימוש התקני והאחזקה היא חיונית כדי להבטיח את ארכיון והעמידות של הויברטור לאורך זמן. על ידי עקיפת תקלות ונזקים אפשריים ניתן להבטיח שהויברטור יישאר במצב מצוין ויספק חוויה מהנה ומרעננת בכל שימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי מסיליקון 7 מצבי רטט Smile”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן