מידע נוסף

מותג:The Rabbit Company

אביזר:ויברטור יוקרה

מצבים לבחירה:6 מקצבי רטט | 6 מהירויות רטט - 36

אורך כולל:20 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

1,240.00

ויברטור יוקרתי של מותג אביזרי הפרימיום האמריקאי The Rabbit Company.

המלאי אזל

תיאור

G Spot Rabbit Crystalized מיוצר על ידי The Rabbit Company, מותג אמריקאי מוביל בעולם הויברטורים. הויברטור הזה מוענק כאחד הפיתוחים האחרונים והמתקדמים ביותר בתחום.

המידות של G Spot Rabbit Crystalized אידיאליות למתחילות, כך שכל אישה יכולה ליהנות ממנו. הוא נטען באמצעות כבל USB ומצויד במנוע חזק ובשישה מקצבים שונים בשישה מהירויות שונות. ניתן לבחור בין המקצבים השונים באמצעות כפתורים נוחים לשימוש בידית האחיזה.

עיצובו של הויברטור נועד במיוחד כך שתוכלי ליהנות מעיסוי נקודת ה-G ועינוג הדגדגן במקביל בזמן החדירה. בנוסף, דגם זה יוצר במהדורה מוגבלת המעניקה לו מראה אקסלוסיבי ויוקרתי בזכות קריסטלים שמובנים על ידית האחיזה.

שילוב הטכנולוגיה, העיצוב הארגונומי והמראה האקסלוסיבי של G Spot Rabbit Crystalized הופכים אותו לאחד מהויברטורים הנחשקים ביותר בעולם היום. מוצר זה מועד לנשים וגם לגברים שמחפשים אביזר יוקרתי לתת לאישה עניין והנאה משותפת.

לשמירה על הויברטור ולשימוש בטוח, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. כמו כן, לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין. יש להימנע מהרטבת אזור הטעינה. עליך להמתין עד שהויברטור יתייבש לגמרי לפני שתחזירי אותו לקופסא.
כשמדובר בויברטור G Spot Rabbit Crystalized, אין ספק שמדובר במוצר איכותי ומתקדם. עם המידות האידיאליות למתחילות והפיתוח האחרון של המותג האמריקאי The Rabbit Company, הוא הפך להיות אחד הויברטורים הטובים ביותר בעולם. הויברטור מגיע עם כבל USB לטעינה, ומצויד במנוע חזק וב-6 מקצבים שונים ב-6 מהירויות שונות, הניתנים לבחירה באמצעות כפתורים נוחים לשימוש בידית האחיזה.

בנוסף, הויברטור עוצב בדיוק כך שתוכל ליהנות מעיסוי נקודת ה-G ועינוג הדגדגן במקביל בזמן החדירה. דגם זה מיוצר במהדורה מוגבלת המעניקה לו מראה אקסלוסיבי ויוקרתי בזכות שיבוצם של קריסטלים על גבי ידית האחיזה. השילוב של בין טכנולוגיה, עיצוב ארגונומי ומראה אקסלוסיבי הופכים את G Spot Rabbit Crystalized לאחד הויברטורים הנחשקים ביותר בעולם היום, בקרב נשים וגם בקרב גברים המחפשים אביזר יוקרתי לאישה.

בכדי לשמור על הויברטור ולהבטיח שימוש נכון ובטוח, חשוב להקפיד על אחזקה ושימוש נכון. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או במגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין תוך הימנעות מהרטבת אזור הטעינה. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

בסיכום, G Spot Rabbit Crystalized הוא ויברטור מתקדם ואיכותי שמציע חווית עינוג מושלמת ומראה אקסלוסיבי. עם המנוע החזק, המקצבים השונים והעיצוב הארגונומי, זהו בחירה מושלמת לכל אישה שמחפשת להתענג וליהנות מחוויה יוקרתית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יוקרתי במהדורה מוגבלת The Rabbit Company – The Classic Rabbit Crystalized”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן