מידע נוסף

עשוי מ:רצועת ניילון קשיחה

אביזר:רתמת סטרפ און לחדירה כפולה

מותג:XR Brands

229.00

רתמת סטרפ און מסדרת U-Strap מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands

תיאור

XR Brands – Unity Double Penetration Strap On Harness

ערכת הסטרפ און הזו מביאה לך חווית חדירה כפולה אולטימטיבית עבורך ולבן/בת הזוג שלך. עם עיצוב הטבעת הכפולה הייחודי, תוכלו להשתמש באביזרים שונים ולהתאים את החוויה לפי הדמיון והציפיות שלכם. הרצועות מחזיקות בטבעת הכפולה ומבטיחות שהצעצועים יישארו במקום גם במהלך הפעולה הכי חמה.

הערכה כוללת שני סטים של טבעות O, עשויות ממתכת העמידה במשקל וקשיחות, או מסיליקון המתיח קטן. רתמת הניילון הנוחה והמתכווננת בקלות מתאימה עד להיקף המותניים בגודל 60 אינץ'. תוכלו לכוונן את הרצועה בקלות על פי הגודל הרצוי, והטבעות יחזיקו את הצעצועים באופן מושלם גם במהלך השימוש הכי חם וסוער.

האפשרויות הרבות של רתמת הסטרפ און הזו מבטיחות חווית חדירה אולטימטיבית ברצועת הרפתקאות. הערכה מיועדת לשימוש גם עם טבעת אחת וגם עם שתי טבעות, ברתמת הסטרפ או ברתמת טבעת זין חדירה כפולה לגברים.

*יש לציין כי בערכה אין דילדו כלול, ניתן לרכוש דילדו בנפרד במגוון גדלים.

הערכה מגיעה בסיליקון איכותי ומתכווננת לנוחות מרבית וחווית שימוש נעימה. תפירת הרתמה איכותית ומותאמת לכל אדם וגוף, כך שתוכלו להתרכז בחוויה ולהתיר את עצמכם להנות במלוא המידה.

חוו את עולם החדירה הכפולה באופן איכותי ומרהיב עם ערכת הסטרפ און הייחודית של XR Brands – Unity Double Penetration Strap On Harness.
XR Brands – Unity Double Penetration Strap On Harness

באמצעות ערכת הסטרפ און הזו, תוכלו להעניק לבן / בת הזוג שלכם חוויית חדירה כפולה האולטימטיבית. עיצוב הטבעת הכפולה מאפשר לכם להשתמש בדילדות ואביזרים שונים לפי הצורך והתיאום שלכם.

הרצועות מחזיקות את הטבעת הכפולה במקום ומגיעות עם שני סטים של טבעות O, אחד ממתכת והשני מסיליקון, להתאמה מושלמת לצעצועים שלכם. רתמת הניילון המתכווננת מאפשרת להתאים את הרצועה לגודל המותניים בקלות ונוחות.

המערכת הרב-תכליתית הזו מאפשרת אפשרויות רבות לחדירה והרפתקאות משותפות. תוכלו להשתמש בטבעת אחת או בשתי הטבעות, ולשלב רתמה או כרתמת טבעת זין חדירה כפולה לגברים.

* לשים לב – בערכה זו לא כלול דילדו, אך ניתן לרכושו בנפרד במגוון גדלים.

אם אתם מחפשים חוויית חדירה כפולה אולטימטיבית, מערכת זו היא הבחירה המושלמת עבורכם. הזמינו עכשיו ותתחילו לחוות רגעים שלא תשכחו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת סטרפ און לחדירה כפולה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן