רתמת סטרפאון אוניברסלית למתחילות NMC צבע ורוד Strap on

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סטרפ און

היקף מותניים מירבי:112 ס"מ

179.00

רתמת סטרפ און איכותי של מותג אביזרי המין NMC

תיאור

סטרפ און איכותי דמוי עור של המותג המוביל NMC המומלץ לשימוש על ידי זוג לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הסטרפ און מתאים לכל סוגי הדילדואים היות והוא מגיע בערכה עם 2 טבעות מתכת בקוטר 40 מ"מ ו 54 מ"מ, הרתמה מתאימה לרוב הנשים ומתאימה לנשים עד היקף מותניים של 112 ס"מ, הרתמה בעלת משטח גדול המהווה תמיכה לגב לשימוש נח יותר. 

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

*התמונה להמחשה בלבד. הערכה אינה כוללת את הדילדו.
שימוש ותחזוקה:
כאשר משתמשים בסטרפ און דמוי עור מהמותג המוביל NMC, יש להתחשב במספר המלצות והכוונות על מנת להבטיח שימוש בטוח ונוח.

1) מומלץ להשתמש בסטרפ און ברגעים שבהם הוא מומלץ לשימוש, כגון על ידי זוג לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. דילדו זה יכול להתאים לכל סוגי הדילדואים וכולל ערכה עם 2 טבעות מתכת בקוטרים שונים, המתאימות לרוב הנשים ומתאימות לנשים עד היקף מותניים של 112 ס"מ. הדילדו עצמו מצויד במשטח גדול המקנה תמיכה לגב ונותן תחושה נוחה יותר בעת השימוש.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו היטב באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. יש להבטיח כי הדילדו נשטף היטב ונמוך ממים לפני שמחזירים אותו לאריזתו. פעולה זו תבטיח ניקיון מוחלט ושימור ארוך טווח של המוצר.

*התמונה משמשת להמחשה בלבד ואינה כוללת את הדילדו המתוארך במאמר.

בעזרת המדריך הזה, ניתן להבין שימוש בסטרפ און המותאם לזוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר עשוי להתרחש בצורה בטוחה ונוחה. בנוסף, שימוש תקופתי בחומרי סיכה ושטיפה יסייעו בשמירה על המוצר ובשיפור התחושה של השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת סטרפאון אוניברסלית למתחילות NMC צבע ורוד Strap on”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן