זוג ביצי קיגל רוטטות אלחוטיות מסיליקון ונטענות המופעלות עם שלט רחוק Double Happiness

מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים בלבד

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:זוג ביצי קיגל למתחילות רוטטות מסיליקון

מותג:Seven creations

439.00

זוג ביצי קיגל רוטטות מסיליקון בעלת משקולות פנימיות נשלטות בשלט רחוק מבית חברת אביזרי המין Seven Creations

תיאור

סט כדורי קיגל מסיליקון משולבות PVC רוטטות המיועדות למתחילות!

גם הביצים וגם השלט האלחוטי נטענים באמצעות כבל USB המצורף לערכה.

סט הביצים סיניות הרוטטות מיוצר ע"י יצרנית אביזרי המין הטובה בעולם Seven Creation.

ביצים הסיניות נטענות ללא צורך בשימוש ע"י סוללות למעט השלט האלחוטי השולט על ביצי הרטט לתפעול קל ונח במיוחד.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2. על מנת לשמור על סטריליות המוצר לאחר שסיימתם להשתמש במוצר נדרש לשטוף באופן זהיר את הקיגל בול על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.


הכדוריות הסיניות הרוטטות מבית Seven Creation הן פתרון מושלם עבור מתחילות בעולם הקיגל. הסט מורכב מכדוריות קיגל מסיליקון משולבות PVC המספקות תחושה רכה ונעימה במגע עם העור. הכדוריות מתוכנתות לרוטציה ומספקות תחושה ייחודית ומרתקת בעת השימוש.

סט הביצים והשלט האלחוטי של הכדוריות נטענים באמצעות כבל USB המצורף לערכה. זה מקל על השימוש ומבטיח זמינות מתמידה של המוצרים. הביצים הסיניות עשויות חומרים איכותיים ומסוגננות במיוחד על ידי יצרנית אביזרי המין המובילה Seven Creation.

ביצי הרטט הסיניות מגיעות עם שלט אלחוטי המאפשר לשלוט במהירות וברמת הרטט המועדפת עליך. השליטה האלחוטית מקלה על השימוש ומאפשרת להתאים את החוויה לפי הצרכים והרצונות שלך.

כדי לשמור על הסטריליות של הכדוריות ולהאריך את חיי המוצר, מומלץ לשטוף את הכדוריות במים נקיים וסבון לאחר כל שימוש. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, מומלץ להשתיב את הכדוריות עד שהן ייבשו לחלוטין ולאחר מכן להחזירן לקופסא בטרם השימוש הבא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “זוג ביצי קיגל רוטטות אלחוטיות מסיליקון ונטענות המופעלות עם שלט רחוק Double Happiness”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן