מידע נוסף

מותג:LateToBed

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

משקל:52 גרם

אביזר:זוג ביצי קיגל למתחילות מסיליקון בעלת משקולות פנימיות

139.00

זוג ביצי קיגל למתחילות מסיליקון בעלת משקולות פנימיות מבית חברת אביזרי המין LateToBed

תיאור

כדורי קיגל אלה מכילים סיליקון רך וגמיש, המתאימים במיוחד לביצוע תרגילים בצורה נוחה ופשוטה. בתוך כל כדור תמצאו כדורים קטנים וחזקים יותר במשקל של 52 גרם שנעים בכל צעד שתעשו. הם מבצעים רטט שמעניק לשרירים שלך את התמיכה שהם זקוקים לה בזמן התרגול. בנוסף, הם מגיעים עם טבעת סיליקון גמישה שמאפשרת הורדה נוחה ופשוטה שלהם לאחר השימוש. כדורי הקיגל הם אטומים לחלוטין וניתן להשתמש בהם גם במקלחת. כדי לשמור על סטריליות המוצר, מומלץ לשטוף אותם במים נקיים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. אחרי הניקוי, יש להשאירם להתייבש לפני שמחזירים אותם לקופסא.

כדורי הקיגל הם מוצר ייחודי המכיל סיליקון רך וגמיש, המתאים במיוחד לביצוע תרגילים בצורה נוחה ופשוטה. כל כדור מכיל גם כדורים קטנים וחזקים יותר, במשקל של 52 גרם, הנעים בכל צעד שלך. הכדורים הקטנים מספקים רטט שמעניק לשרירים שלך את התמיכה והחיזוק הנדרשים במהלך התרגול.

כדורי הקיגל מצוידים גם בטבעת סיליקון גמישה, המאפשרת להסיר אותם בקלות ונוחות לאחר התרגול. הם אטומים לחלוטין, מה שמאפשר לך להשתמש בהם גם במקלחת, לחוות חוויה נעימה ומרעננת.

כדי לשמור על סטריליות הכדורים לאחר השימוש, מומלץ לשטוף אותם במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניחם להתייבש בטרם החזרתם לקופסא. בנוסף, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה במהלך השימוש.

בקיצור, כדורי הקיגל הם לא רק מוצר פרקטי ויעיל לתרגול, אלא גם נוחים וקלים לתחזוקה. תנסי אותם ותהני מהתוצאות המדהימות שהם מספקים!


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “זוג ביצי קיגל למתחילות מסיליקון במשקל 52 גרם LateToBed – Fitty 2 – Dumbell Kegel Balls 52 gr”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן