מידע נוסף

מותג:LateToBed

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

משקל:62 גרם

אביזר:זוג ביצי קיגל למתחילות מסיליקון בעלת משקולות פנימיות

149.00

סט ביצי קיגל מסיליקון בעלת משקולות פנימיות מבית חברת אביזרי המין LateToBed

תיאור

כדורי קיגל הם מוצר חדשני ומעניין שיכול להעניק לך חווית תרגול מופשטת ונוחה. הם מיוצרים מסיליקון רך וגמיש המאפשר לך לבצע את התרגילים בצורה פשוטה ונוחה.

בתוך כל כדור תמצאי גם כדורים קטנים וחזקים יותר במשקל של 62 גרם. הם נעים בכל צעד שתעשי, מה שמאפשר לשרירים שלך להתכווצות בצורה טובה וליהנות מרטט מועיל.

לכדורים יש גם טבעת סיליקון גמישה המאפשרת לך להסיר אותם בקלות ונוחות לאחר סיום התרגול. הם אטומים לחלוטין וניתן להשתמש בהם גם במקלחת.

לשמירה על הכדורים במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הכדורים באופן זהיר במים וסבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי המין על מנת לשמור על סטריליותם.

בסופו של דבר, כדורי הקיגל הם מוצר מדהים שיכול להעניק לך חוויה ייחודית בתרגול, נוחות ותוצאות מרשימות. תנסי אותם ותהני מהתרגול בצורה מושלמת!
כדי להבטיח את שמירתם ואריכות ימים של כדורי הקיגל, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

1) נקיון: לאחר השימוש, יש לשטוף את הכדורים במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לשטוף היטב כל אחד מהכדורים ולוודא שאין שאריות של חומרי סיכה עליהם.

2) אחסון: ניתן לאחסן את כדורי הקיגל בתיק או בקופסא עמידה למים ולאוויר. יש לשמור על ייבוש מוחלט לפני האחסון ולוודא שאין רטיטה בכדורים.

3) שימוש: לפני השימוש, יש לוודא שכדורי הקיגל נקיים ויבשים. יש להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

4) תחזוקה: במידה ויש כדורים קטנים וחזקים יותר בתוך הכדורים, יש לוודא שהם נשארים תקניים ומחוברים היטב לכדורים הגדולים. במידה ויש כלשהם תקלות או נזקים, יש להוציא את הכדורים מתוך הכדור הגדול ולתקן או להחליף אותם.

בסופו של דבר, כדורי הקיגל הם כלי טרינרי מדהים לשיפור הכושר הגופני ולחיזוק השרירים. בעזרתם ניתן לבצע תרגילים בצורה נוחה ופשוטה, וליהנות מהרטט והתחושה שהם מעניקים. כדורי הקיגל מעוצבים בצורה ארגונומית וגם נטולי חומרים מזיקים כך שניתן להשתמש בהם בבטחה ובנוחות. נסו אותם גם במקלחת ותחוו את החוויה המרעננת שהם מציעים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “זוג ביצי קיגל מסיליקון במשקל 62 גרם LateToBed – Fitty 3 – Dumbell Kegel Balls 62 gr”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן