סט רתמת סטרפ און לסבי לחדירה כפולה עם פלאג אנאלי אחורי | NMC Joyride X

מידע נוסף

מותג: Excellent Power (NMC)

אביזר:סטרפ און

עשוי מ\\\\PVC

אורך הדילדו:כ-15.2 ס"מ

אורך חדירה:כ-13 ס"מ

קוטר מירבי:כ-3.3 ס"מ

היקף רתמה:עד להיקף של כ-134 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומרי סיכה בסיס מים

390.00

סט רתמת גוף סטרפ און ודילדו יחד עם פלאג אנאלי לחדירה כפולה בגודל 15.2 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC)

תיאור

מאמר: סט סטרפ און לסבי – חוויה מרתקת ומהנה

סט סטרפ און לסבי הוא ציוד מין מרתק המיועד לשימוש סשן של חדירה כפולה. הסט עוצב בצורה אידיאלית ומציע חוויה ייחודית ומהנה למשתמשת.

הסט כולל דילדו לחדירה קדמית באורך של כ-15.2 ס"מ ופלאג אנאלי באורך של כ-12.5 ס"מ לחדירה אנאלית. הרתמה מתכווננת באופן מקסימלי עד להיקף של 134 ס"מ, מה שמאפשר תאמה אישית ונוחות מרבית לכל משתמשת.

הסט עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. הדילדו עשוי מ-PVC, עור מלאכותי (פוליאוריתן), מתכת וסיליקון. טבעת הסיליקון מחוברת בקלות לחזית הרתמה בעזרת צמדנים, מה שמאפשר החלפה ושטיפה קלה של הטבעת.

לשמירה על הסט ושימוש בטוחים, כדאי לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות:

1) בזמן השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

2) לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. כך תוכלי לשמור על הסט ולהבטיח שימוש בטוח ונקי.

בעזרת סט סטרפ און לסבי, תוכלי לחוות חוויה מרתקת ומהנה שתתרום לך ולקשר המין שלך. הסט מספק איכות מעולה ותחושה טבעית, ומתאים לכל אישה שמחפשת משחקים מיניים חדשים ומרגשים.

אז למה לחכות? תני לך ולפרטנרית שלך ליהנות מסט סטרפ און לסבי ותתחילו לגלות חוויות חדשות ומרתקות במיטה.
סט סטרפ און לסבי לשימוש סשן הוא ציוד מין מעניין ומגוון שמעניק למשתמשים חווית חדירה כפולה. הסט מורכב מחלקי חדירה שונים, המאפשרים חדירה קדמית ואנאלית בו זמנית.

בחלק הקדמי של הסט ממוקם דילדו באורך של כ-15.2 ס"מ, המתאים לחדירה קדמית. בחלק האחורי ממוקם פלאג אנאלי באורך של כ-12.5 ס"מ, המתאים לחדירה אנאלית. כל חלק בסט מחובר לטבעת סיליקון המחוברת בקלות לחזית הרתמה בעזרת צמדנים. הטבעת ניתנת להחלפה ולשטיפה, וכך ניתן להתאים את הסט לצרכים האישיים של המשתמש.

בנוסף, מחזיק הפלאג האנאלי גם הוא מהודק וקל לשימוש, מה שהופך את החלפת הפלאג האנאלי למשימה פשוטה ובלתי מאמצת.

המידות של הסט הן: אורך פלאג אנאלי 12.7 ס"מ, קוטר מקסימלי של הפלאג האנאלי הוא 3.5 ס"מ, וקוטר הטבעת הסיליקון הוא 4.2 ס"מ. רתמת הסט מתכווננת מקסימלית עד להיקף של 134 ס"מ.

הסט עשוי מחומרים איכותיים כמו PVC, עור מלאכותי (פוליאוריתן), מתכת וסיליקון.

כדי לשמור על הסט ולהבטיח שימוש נעים ובטוח, מומלץ להתיש סיכה שמומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

לאחר השימוש בסט, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. כך ניתן לשמור על הסט במצב טוב ונקי לשימושים עתידיים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט רתמת סטרפ און לסבי לחדירה כפולה עם פלאג אנאלי אחורי | NMC Joyride X”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן