מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

אורך צילינדר:20 ס"מ

אביזר:משאבת פין לגבר

מותג: Preety Love

199.00

משאבת פין איכותית לגבר עם משאבת אקדח ידנית של מותג אביזרי המין Preety Love

תיאור

משאבת פין Preety Love הסינית היא כלי מיוחד המיועד ליצירת וואקום על פין הגבר. השימוש במשאבת פין יכול לספק אפקט יניקה משמעותי, המסייע בשמירה על זיקפה ארוכה טווח ועשוי להגדיל את אורך הפין במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה עשויה ממשאבת אקדח ידנית המגיעה עם אחיזה נוחה לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ. השימוש הממושך במשאבה עשוי להחזיר תוצאות מרשימות ולהגדיל את אורך הפין.

חשוב לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) מומלץ להשתמש במשאבה על פני זמן מוגבל של 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה יכול לשפר את נוחות השימוש ולעזור בתהליך האטימה של המשאבה.
3) לשמירה על זיקפה מומלץ להשתמש בטבעת זקפה השומרת על זרימת הדם בפין. שימוש בטבעת זקפה מומלץ עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבת פין היא אביזר בטוח לשימוש כאשר משמשים בה כראוי. אם מופיעים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין הופך לסגול או כחול.
כאשר משתמשים במשאבת פין, היא יכולה ליצור אפקט יניקה על הפין הגברי ולגרום לשמירה על זיקפתו. בנוסף, בשימוש ממושך, המשאבה יכולה להגדיל את אורך האיבר המיני במספר סנטימטרים נוספים.

המשאבה עצמה מורכבת ממשאבת אקדח ידנית עם אחיזה נוחה לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ. הצילינדר הזה יש להכניס בתוכו את הפין.

כדי להבטיח שימור על זיקפת הפין ולהגביר את נוחות השימוש, חשוב לקחת בחשבון הנחיות השימוש הבאות:
1) מומלץ לשימוש רצוף במשאבה לזמן של 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה יכול להגביר את נוחות השימוש ולעזור בתהליך האטימה על מנת ליצור וואקום.
3) לשמירה על זיקפת הפין, ניתן להשתמש בטבעת זיקפה שתשמור על הדם בפין. שימוש בטבעת זיקפה יומצא לזמן של עד 20 דקות עבור מתחילים ועד 30 דקות עבור מנוסים.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר משתמשים בהן בצורה נכונה. אם מתרחש כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין הופך לסגול או כחול.

עם הפסקת השימוש והמתן לזמן מסוים, צבע הפין יחזור למצבו הרגיל. חשוב לקחת בחשבון את ההנחיות האלה על מנת להשתמש במשאבת הפין בצורה בטוחה ויעילה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה לפין איכותית למתחילים – Preety Love – Alexander”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן