מידע נוסף

מותג:Pipedream

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:20 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

199.00

משאבת פין איכותית לגבר של מותג אביזרי המין האמריקאי Pipedream

תיאור

משאבה איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ומספקת אפקט יניקה משמעותי. השימוש הממושך והנכון במשאבה עשוי להגדיל את איבר המין במספר סנטימטרים נוספים. משאבת הוואקום עשויה ממשאבה ידנית נוחה לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ. חשוב לקרוא ולהבין את ההוראות הבאות לשימוש נכון:

1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) טבעת זקפה שומרת את הדם בפין ומבטיחה שמירה על הזיקפה. השימוש בטבעת הינו עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש תחת הנחיות נכונות. במידה ומופיעים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגולכחול.
משאבת האיכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר היא כלי מעולה לשמירה על זיקפה ולהגברת היכולת המינית. השימוש הממושך והנכון במשאבה עשוי לתת תוצאות מרשימות, ואף יכול להגביר את גודל האיבר המין במספר סנטימטרים נוספים.

משאבת הפין נבנתה בצורה מדויקת ובאיכות גבוהה, כולל תפוח ניפוח נוח לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ שבו נכניס את הפין. יש להשתמש במשאבה במשך 10-15 דקות בכל שימוש, ולהשתמש בחומר סיכה כדי לחזק את הוואקום ולהבטיח נוחות מירבית.

כדי לשמור על זיקפה מושלמת, ניתן להשתמש בטבעת זקפה שתשמור על הדם בפין. טבעת הזקפה יכולה לשמש עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.

חשוב לציין שמשאבות הפין הן אביזרים בטוחים לשימוש כאשר משתמשים בהם בצורה נכונה. אם מתרגשים או מרגישים כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש מיד. כמו כן, אם צבע הפין הופך לסגולכחול יש להפסיק את השימוש מיד.

משאבת הפין מבית Pipedream היא כלי איכותי ומומלץ לגברים שמעוניינים לשפר את יכולתם המינית ולשמור על זיקפתם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה לפין איכותית למתחילים Pipedream Beginner Power Pump”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן